Heeft niet met het forum te maken hoor, wees gerust. Alleen met dit topic :-D Je kan de rest dus met een gerust hart lezen!
Lieve hemel Muuske toch..... Wat wil je dan voor antwoord op al je vragen? Steeds een 'ik weet het niet' of een 'geen idee ' ? Ook ik zit met dezelfde leeftijdsgrens...alleen geen MMM. Wees blij dat jij die pogingen hebt......
Ernie, Muuske heeft hiervoor 2 andere topics heeft gehad die op hetzelfde uitliepen. Vandaar dat de discussie met een klein vonkje weer gloeiend oplaait.
Nou Muus, Niet zo kinderachtig. Iedereen heeft het beste met je voor. Schouders eronder en doorgaan....
Wikipedia: Roddel (ook: achterklap) is een menselijke activiteit waarbij over iemand wordt gesproken zonder dat de persoon in kwestie bij het gesprek aanwezig is Is hier volgens mij niet echt aan de orde
Muuske, ik ga gewoon even weer blanco beginnen. Ik heb gister iedereen om een afkoelperiode gevraagd en vandaag is een nieuwe dag! Mijn man moet vandaag naar Nijmegen voor een zaadonderzoek voor I.V.F. Hij had er heeelemaal geen zin in en dat kan ik me goed voorstellen. Ik hoop zo dat het allemaal een beetje meevalt want dit is de start voor onze eerste i.v.f. Ik hoop dat deze dag veel positieve berichten brengt want ik heb ze nodig en iedereen denk ik, dan kunnen we ons weer een beetje opladen Groetjes Erna
@ Ernie....inderdaad! Wens jou en je man heel veel suc6! Gister was me temp dus weer gestegen van 36,8 naar 37,3 Gister wat bruin slijmerig bloedverlies. Me stekende buikpijn is helemaal weggegaan. Vanmorgen nog steeds 37,3. Afwachten maar! (Ga er totaal niet vanuit dat het prijs is deze maand hoor! Zelfbescherming) Fijne dag nog! Liefs Marjo
@ Meiden....wil jullie ff een fijn en zonnig weekend toewensen! Hier verder niks te melden! Liefs Marjo