Ga nog even mijn reactie herhalen op jouw topic. Omdat dit is wat ons zo bezighoud: Dat er weer een 42-jarige zwanger is geeft inderdaad hoop voor de net boven de 40-en onder ons. Zo klinkt het nog niet zo oud ..ha..ha Hoop nog steeds dat ik volgend jaar Juni, als ik 42 wordt, ook zwanger ben. Dat is mijn mooiste toekomstdroom Groetjes Erna
@ Kaley....enne meid hoest met jou? Hoe voel je je vandaag? Voel zelf helemaal niks deze ronde! Blijf voor ons duimen! @ Ernie....zoals ik al zei in de andere topic. We hebben dezelfde droom! Wens je heel veel suc6! Liefs Marjo
hey hey ik heb nu al 3 nachten het erggg warm s'morgens kom ik mn bed uit en doe ik eerst deuren open zo warm heb ik het .....na een tijdje is het over voel me niet ziek ofzo..... vanmorgen erg steekjes in mn linkerlies en mn darmen rommelen wat af hahah maar goed heb ik wel vaker last van .... mijn (.)(.) zijn verschrikkelijk die doen erge pijn niet normaal maar hoort er ook allemaal bij denk ik dan ik ga nergens meer van uit want alle symptonen kunnen ergens op duiden ik wacht maar weer af zit maar weer eens in de afwacht fase de andere fases heb ik inmiddels gehad hahahah bedoel .. klus fase ei fase innestel fase af wacht fase ik doe als het deze ronde weer niet raak is een navigatie systeem meegeven aan de zwemmers ze zwemmen nu alle kanten op hahahah ze hebben verkeerde richting denk ik we zien het wel ik maak me niet meer druk om ik heb de tijd ben nog jong hahaha zijn vrouwen die zijn 60 en raken nog zwanger heb ik nog al even te gaan hihihi su6 iedereen liefs kaley
Hee Muus, hier nog even voor jou een hart onder de riem; hou vol meid! Ik hoor steeds meer positieve verhalen, ook van jouw leeftijdsgenoten!
Ja ikke ook meid! Ikke ook! Hoop zo op een wonder! Jij ook volhouden he! Suc6! We blijven duimen he! Liefs Marjo
@ Hoi voel nog steeds helemaal niks! Vreemd! Normaal voel ik rond deze tijd altijd al vanalles! Heb alleen af en toe lichte steekjes boven me navel, maar dat zal wel niks zijn. Hou mezelf niet meer zo voor de gek! We zien wel! @ Kaley....weer een dag verder! Hihi.... Liefs Marjo
Hoi Muuske, ..zo dat was de prikinstructie en wat ben ik blij, wat viel dat mee Makkie, met die vetrillen van mij ..ha..ha Ben blij dat ik nu met mijn 1e i.v.f. start en Zondag ga ik beginnen met de medicijnen. Een opgeluchte Ernie
Dank je en blijf natuurlijk jouw topic ook in de gaten houden en dat geld ook voor jou natuurlijk Groetjes Erna
En Marjo, hou je het nog een beetje vol in je wachttijd? Dit is de tijd van rare pijntjes en klachten die je niet kent of waarvan je hoopt dat ze op een zwangerschap duiden. Ik ken dat en dat gaat pas over als je op de n.o.d. dag zit en je kunt testen. En die tussenliggende tijd duurt zoooo..lang Hang in there Groetjes Erna
@ Erna....ja inderdaad ik haat dat wachten! Maar niks aan te doen he!Helaas.... Merk nog steeds niks! Ga er niet vanuit dat het gelukt is hoor! Zoveel geluk heb ik niet! Liefs Marjo