erg frustrerend!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by bebe29, Sep 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bebe29

bebe29 Actief lid

Sep 26, 2006
    112
    0
    0
    brabant
    Vorige week hebben we te horen gekregen dat we met heel veel geluk heel misschien d.m.v. isci zwanger kunnen worden.
    Ik was eindelijk een beetje bekomen van de schok en nou vertellen maar liefst 5 ! mensen me afgelopen dinsdag dat ze zwanger zijn.

Dit vind ik zo frustrerend!
    Zeker ook omdat bijna niemand van ons "probleem"af weet en natuurlijk ga ik dat ook niet iedereen vertellen. Ik vind het dan ook zeer moeilijk om spontaan en leuk te reageren terwijl ik wel kan janken!

Moeilijk zoiets! Zucht..................

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Ja meid het is altijd moeilijk om te horen dat anderen zwanger zijn als het
    bij jou niet willen lukken. Dat is ook één van de redenen dat ik (wij) het
    aan best veel mensen verteld hebben, zodat ze toch begrip kunnen
    opbrengen als ik niet heel erg enthousiast reageer.
    Waarschijnlijk zal het wel vaker voorkomen en het blijft moeilijk.

Succes en sterkte meid!

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Knuffel!

4. prima

prima Bekend lid

Jan 13, 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Dat kan ik me zo goed voorstellen! Wij zijn pas net bezig in de mmm maar ik begin dat verdrietige gevoel nu al te krijgen. Het is soms zo confronterend als iemand zwanger is terwijl je zelf nog volop aan het vechten bent voor zo'n positieve test. Het is goed als je iemand hebt bij wie je je gevoel en gedachtes kwijt kan. Wij kunnen elkaar hier op het forum in ieder geval steeds een hart onder de riem steken en elkaar steunen. Dus bij deze alvast "kom op meid, het komt allemaal goed met ons".
    Gr prima

5. bebe29

bebe29 Actief lid

Sep 26, 2006
    112
    0
    0
    brabant
    Ja ik weet het, maar ik vind het nou nog te moeilijk om het zomaar tegen iedereen te vertellen.

Ik wil ook eerst nog afwachten of we evt. isci kunnen doen.

Knuffel terug!

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zolang je er nog geen behoefte aan hebt houdt je het gewoon nog voor je zelf...op gegeven moment merk je dat je er wel zover voor bent om het met (select) groepje mensen te delen.
    Maar moeilijk blijft het wel....van die 'leuke' opmerkingen of idd ineens allemaal mensen om je heen die zwanger raken...dat doet gewoon heel veel pijn.
    Wens jullie heel veel succes en hopelijk kan icsi jullie wel jullie wondertje brengen!

Eva.

7. bebe29

bebe29 Actief lid

Sep 26, 2006
    112
    0
    0
    brabant
    Wel fijn dat ik het hier idd wel kwijt kan, scheelt wel.
    En ik hoop ook op goed nieuws binnenkort.

Bedankt!

8. Hster

Hster Actief lid

May 14, 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Inderdaad bebe29, soms kan je er zo verdrietig van worden. Thanks voor dit forum op zulke momenten...

Wij hebben aan een selectgroepje verteld dat we graag een kindje wilden (dus al lang geleden) en nu weten zij allemaal wel dat het nog niet is gelukt ;) en we het medische circuit in zijn gegaan. Maakt het inderdaad makkelijker als mensen die dicht bij je staan het weten. Maar het verdriet blijft als je opeens geconfronteerd wordt met andermans geluk.

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Ook van mij een dikke *knufff* , net als de rest hier, weet ik precies hoe je je voelt :( ....

Ik heb gelukkig ook mensen om me heen die van onze kinderwens afweten, het is gewoon zo verrekte moeilijk om positief te reageren op anderen soms! Dan zet ik altijd maar weer m'n masker op en zodra ik alleen ben, komen die tranen weer...

Sterkte hoor!

10. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Heel veel sterkte meid! Er was op dit forum eens iemand wiens vriend zei; het duurt bij ons gewoon wat langer voor we zwanger zijn, voor de mooiste kindjes is nu 1x meer tijd nodig! En voor icsi is maar 1 zwemmer nodig hoor! Hou vol!

11. Dushi

Dushi Niet meer actief

Sterkte meis !

Flink uithuilen lucht op.

Op mijn werk zijn al mijn collegaatjes me voorbij gegaan.
    De opmerking dat ik de rij zo'n beetje sloot deed opnieuw pijn, maar kon de persoon ik kwestie ook niet weten.

Groetjes,
    Danielle

12. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    ik weet hoe je je voelt.wij zitten in het zelfde schuitje helaas.
    ik wacht ook eerst af wat en of er mogelijkheden zijn voor ons.
    dikke knuffel meid! ;)

13. angel1978

angel1978 Actief lid

Sep 6, 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Hallo,

Ik weet heel goed hoe dit aanvoelt, bij ons is ongeveer hetzelfde gebeurd. Mijn schoonzusje zwanger en de vrouw van mijn neefje zwanger en in beide gevallen niet gepland. Ik kan hier ook heel moeilijk mee omgaan. Maar we hopen inderdaad dat wij binnenkort ook aan de beurt zijn!

Groetjes Angele

14. bebe29

bebe29 Actief lid

Sep 26, 2006
    112
    0
    0
    brabant
    Ik ben iig blij dat ik het hier bij jullie kwijt kan, bij mensen die weten wat het is.

Knuf voor jullie allemaal!

15. Pooltje

Pooltje Actief lid

May 28, 2007
    325
    0
    0
    Heel herkenbaar, veel sterkte ermee!
    Bij ons weten steeds meer mensen dat we al twee jaar proberen zwanger te worden en 2 mk's hebben gehad. Dat maakt sommige dingen makkelijker, maar het blijft confonterend als iemand in je directe omgeving wel zwanger wordt terwijl je zelf al lang zo graag wil.

Share This Page