update n.a.v topic ''ik zit er doorheen''

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkelies10, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    even een update n.a.v het topic ik zit er doorheen ( over mijn zoontje met heftige reflux mogelijke kma,prikkelbaar,hele dag huilen,overstrekken,en 10 diaree luiers per dag)

ik had al geschreven dat hij vandaag opgenomen moest worden,
    vanmorgen om 10 uur moesten we er zijn.
    we hebben alle kinderartsen gesproken en een psycholoog,
    vandaag wilde ze hem alleen opserveren en verder niets doen
    morgen gaan ze alle onderzoeken in gang zetten,
    hun gaven als advies om niet te blijven vannacht,omdat ze graag willen weten hoe het met hem gaat en wat hij doet enz,
    dus ben ik met pijn in me hart net weggegaan uit het ziekenhuis en met ventje achtergelaten!(ik vind het zo moeilijk,wat nou als ze hem een uur laten huilen of niet op tijd eten geven enzz)
    ik mag vanacht wel gewoon bellen als ik wil weten hoe het gaat!

morgenochtend komen de kinderartsen weer, ook komt de fysio, pedagoog,en psycholoog.
    ik ben zo benieuwd wat er gaat uitkomen.
    hij moet minimaal 5 dagen blijven en misschien langer

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    jeetje meiss

wil je heel veel strekte wensen

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Wat een gedoe zeg! Hopelijk kunnen ze iets doen! Sterkte!

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

ach jee... mama toch! Wat naar allemaal.. Heel veel beterschap met je kleine man en jij (en papa) heeeeeel veel sterkte. Vreselijk moeilijk lijkt me dit allemaal. KNUFFEL

5. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    dank jullie wel,
    ik ga er zo weer heen, als ik weer tijd heb laat ik wel even wat horen|

6. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    pfff wat zwaar, heel veel sterkte!

7. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Ik ken je gevoel maar al te goed. Je voelt je zo hopeloos. Ik wilde Naomi niet laten opnemen en ben eerst andere wegen bewandeld en gelukkig met resultaat. Dus tot een opname is het nooit gekomen.

Heel veel sterkte.

8. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    dank je wel meis,

helaas hebben wij zo ongeveer al alle wegen bewandeld en niets hielp,dus hebben we een second opinion aangevraagd en hun wilde hem meteen opnemen.

vandaag hebben ze bloed geprikt net de uitslag gehad en dat was allemaal goed! gelukkig!
    ze ontlasting weten ze nog niet!
    ze hebben de jbpm verlaagd naar 3 schepjes in de hoop dat de diaree en de krampen daar minder van word
    ze hebben ook voor kma getest daar hebben ze ook nog uitslag van

de pedagoog heeft een schema opgesteld waar we ons aan gaan moeten houden
    vooral rust en regelmaat

hij was vandaag over het algemeen wel aardig rustig

nu gaan ze verder kijken wat ze aan de reflux gaan doen (door middel van medicijnen en voeding verandering)

dus er komt zeker vooruitgang in

9. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Heel veel sterkte meis... lijkt me heel moeilijk om je kleintje achter te moeten laten! Ik hoop dat ze kunnen vinden waar het aan ligt, dan kunnen jullie straks lekker genieten met z'n drietjes!

10. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Heel veel sterkte meis.. het lijkt me afschuwelijk! Maar hoe moeilijk het ook is, probeer deze dagen ook een beetje te gebruiken om bij te komen!

Sterkte!

11. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om je kleintje daar achter te laten!
    Ook ons werd geadviseerd om snachts naar huis te gaan! Ohh wat heb ik mij ellendig gevoeld die dagen!

Maar ik hoop voor je dat je serieus word genomen! En dat ze er daadwerkelijk wat aan gaan doen!
    Want dit is gewoon niet leuk om zo door te moeten gaan!

Marin kon ook niet over de jbpm en krijgt dus enfamil ar voeding.
    Want ook Marin raakte in de diarree vd jbpm , en veel krampen!
    Tsja de enfamil ar voeding raakt ze van verstopt , alleen hebben we daar lactulose voor.

Ik ben echt heeeel benieuwd hoe dit allemaal afloopt!
    Ik hoopzooooo voor jullie dat er een oplossing komt!

12. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Je zal het waarschijnlijk al hebben geprobeerd, maar bij ons heeft dus de Osteopaat geholpen.

Nogmaals sterkte en hou in je achterhoofd dat het allemaal goed komt. Echt waar voor jullie gaat de zon ook weer schijnen en dan kan je echt gaan genieten van je ventje.

13. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    ik weet helaas ook wat het is om je kindje daar achter te laten (al heb ik haar 's avonds er zelf heen gebracht omdat ik het niet niet meer zag zitten door het huilen).
    Het is vreselijk om je kindje achter te moeten laten. Ikzelf had dit met 6 weken. Ik heb er 1 nachtje geslapen van de 7 dagen dat ze er is geweest. Ik vond het heel fijn om toch 1 nachtje er te zijn en zo kon ik mooi zien hoe de zusters het deden. En ook dit was heel moeilijk omdat ik snachts niet zelf de fles mocht geven en ook niet troosten als ze huilde. ze gingen om het kwartier kijken en dat deden ze ook echt en ze waren heel lief voor haar. Ik hield steeds in gedachten dat we het voor haar deden zodat zij weer een vrolijk en gezond meisje zou worden! Hou vol, het komt vast allemaal goed en je kindje is daar aan het juiste adres. En probeer thuis toch even je rust te pakken en geniet van de nachten dat je door kunt slapen (als je al kunt slapen). Dan kun je het straks allemaal weer wat beter aan als je kindje terug komt.

Sterkte!

14. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Je zult dit waarschijnlijk niet meer lezen want je bent vast alweer onderweg.....
    Ben benieuwd hoe het gaat?

@olly: ook Marin was 6 weken, moeilijk he datje ze helemaal los moet laten op zo'n moment! Ik vind het fijn voor je dat je zo goed behandeld bent! Ik daarin tegen dus niet, wat heb ik mij ellendig gevoeld daar....Ook zij moesten Marin de fles geven om het drinken te observeren, nou 7 vd 10 keer moest ik het zelf doen want er was geen tijd! Wat was ik blij dat ik er hele dagen zat want er was dus geen tijd haar voeding te geven??
    En dan presteren ze ook nog in de raportage te zetten dat Marin helemaal niet onrustig was geweest , maar volgens de moeder wel! Deze desbetreffende VK was e rniet eens bij!!

Maar TS ik hoop dat het bij jullie beter gaat! En dat alles serieus word genomen!

15. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    nou dames we zijn weer thuis,

we moesten een dag langer blijven ,maar vandaag mochten we dan toch naar huis,

we hebben nu nexium gekregen in de hoop dat dat beter gaat werken,ze voeding is wat aangepast,en we moeten hem rust en regelmaat geven,samen met inbakeren,
    de pepti moeten we wel blijven gebruiken voorlopig!

volgende week moeten we weer terug om te kijken hoe het nu gaat, en krijgen we nog een lesje babymassage!

ik ben wel blij dat we weer thuis zijn,dan kunnen we weer lekker een eigen ritme gaan vinden met ze 4tjes

Deel Deze Pagina