Hoi, Ik vroeg mij af of iemand ervaring had met dergelijke foto en later toch een jongen bleek te zijn? Een familielid van mij had dat, maar dat leek mij toch echt een uitzondering....maar nu lees ik op internet dat het toch mogelijk is. Maargoed voordat ik dure gordijnen ga kopen wil ik toch weten of er meerdere vrouwen zijn geweest bij wie op de 20 wk echo ook duidelijk 3 streepjes werd gezien, maar later toch een jongen werd zie foto...
Haha dit is toch echt wel een meisje hoor! Ik denk dat zoiets zo weinig voorkomt dat je er gewoon vanuit mag gaan dat het een meid is
Tsja, mensen maken fouten, dus 100,00% zekerheid heb je pas wanneer de baby eruit gekomen is.. Maar ik zou bij deze echo wel uitgaan van een meisje en ook rustig gaan shoppen
Als je het niet helemaal vertrouwd heb je een goede reden om over een week of 6 een 4D echo te laten doen. Als daar dan ook word gezegd dat het een meid is lijkt me toch dat het haast niet "fout" kan gaan...
Bedankt voor de reacties Kan dus nog op tijd voor de aanbieding bij kwantum voor de gordijnen Ik houd het dan bij een meisje
Ik heb na de geslachtsbepaling bij iedere echo opnieuw gevraagd of het nog steeds een meisje was. Ik heb er best nog wel een tijdje aan getwijfeld maar uiteindelijk gedacht, als het toch een jongen is dan heeft hij een hele mooie roze kamer
Nou, dit kan toch bijna niet anders dan een meisje zijn? mooie duidelijke echo hoor! Die van mij had heel duidelijk een piemeltje en balletjes.. haha!