Fijn dat je het hier laat weten meid, ik heb van de week nog aan je gedacht. Heel veel respect voor jullie en het is wat je schrijft, als het werkelijk gebeurd is het ineens een heel ander verhaal. Wij hebben hetzelfde meegemaakt en ondanks de spanning en het onzekere heb ik toch nog wel kunnen genieten van de zwangerschap en ik hoop dat dat jullie ook lukt. Mocht je iets willen weten dan staat mijn brievenbus voor je open. Fijn dat hij lichamelijk niets mankeert en probeer te bedenken dat wat er ook op je pad komt met het ventje het allemaal stap voor stap gaat en je niet beter weet en erin meegaat,zo heb ik het ervaren en doe dat nog steeds. Dikke knuffel
Wat leuk twee jongens dopneusje! Gefeliciteerd daarmee. Tuurlijk is de glans er een beetje af, vooral door onzekerheid, maar straks twee jongens is wel super hoor. Hopelijk is het kleine mannetje na zijn geboorte net zo in orde als nu op de echo's lijkt.
Wat ontzettend goed! Ik ken zoveel goede verhalen van kindjes met doen die er zo goed aantoe zijn en een super bestaan hebben! Je leest vaak allemaal negatieve verhalen, maar dat is niet alleen maar de realiteit! Goed te horen dat er verder geen afwijkingen zijn gevonden ! Ik wens je nog een heeeele goede zwangerschap toe! En voor straks veel sterkte, en succes, maar vooral veel liefde en geluk toe!
Respect voor jullie keuze en het ook al is het moeilijk om te horen het komt allemaal goed. Het grappige is op het moment dat je zwanger bent heb je het hele leven van je kind al gedroomd / uitgestippeld, en van die wolk donder je nu even kneiterhard af en moet je je standaard gaan aanpassen naar onzekerheid. Onze oudste van 8 is verstandelijk beperkt en heeft ass ( ze zit op het niveau van een drie jarige ) heb het hele proces meegemaakt alleen wist ik het niet van te voren en aan mijn meisje zie je niks dus het is lastig om het te moeten uitleggen aan anderen vaak... Maar echt ze was jarig begin deze maand en ze is gek van prinsesjes. Dus verkleed kleren gekocht make-up, mama haar hakken aan.. En stralen dat ze deed.. Echt de hele dag door.. Kijk daar doe je het voor! Hoe makkelijk dit nu voor je gaat klinken, zolang ze maar gelukkig zijn maakt het je straks niks meer uit en ga je ontzettend genieten.. Als je wat wilt weten mag je altijd pb' en... Xxxx
Wat fijn om te horen!!! Dit kindje gaat heel veel liefde van jullie krijgen en jullie straks (en nu ook al!) heel veel liefde teruggeven . Er zullen vast moeilijk momenten komen, maar vast ook heel erg veel momenten waarbij je intens gelukkig bent dat je deze beslissing hebt genomen. Heel veel succes en geluk met je twee mannetjes straks!
Kippenvel bij het lezen.. Heel veel respect voor jullie beslissing en wens jullie alle geluk toe met z'n viertjes!