Is er ook een banner voor in je handtekening die de zwangerschap aangeeft en de leeftijd van mijn meisje?
Ik zag bij iemand een banner over de stand van huidige cyclus. Waar kan ik dat vandaan halen of aan uit zetten? Ben benieuwd want het lijkt mij leuk om zo'n actieve banner of hoe je zoiets noemt te hebben. Hoop dat iemand mij dit kan vertellen/uitleggen. Groetjes van een computer leek
Bij babytickers.net kan je een familieticker maken. Daar kan je de leeftijd van je kindje en cyclus/zwangerschap enz invullen
Hoi Akita, Bedankt voor je reactie! Ik heb daar idd geprobeerd een banner te maken. En dit is gelukt ik krijg hem alleen niet geplaatst. Ik krijg twee codes een BBCode en HTML, maar als ik deze kopieer en bij optie1 onder handtekening invul krijg ik een fout melding. Ik heb beide geprobeerd en ze doen het beide niet Welke moet ik hebben en moet ik er dan nog iets aan aanpassen?
Je moet je BBCode niet in optie 1 plaatsen Maar gewoon daarboven in je tekstgedeelte Waar nu ook staat: 14-3-16 etc... Succes.