Wat jammer en sneu voor jullie zeg beheer! Ik vond het helemaal prima op m'n iPhone. Veel beter dan deze site.
Oh heerlijk weer het oude terug. Vond het nieuwe jasje helemaal niks, zeker niet op mn telefoon. Hoop maar dat het zo gaat blijven Kan er niet gestemd worden door de leden? Zij zijn het die het forum toch draaiende houden
Deze is nu welerrug traag bij mij. KLopt dat? Wordt daar nog wat aan gedaan? Moet soms echt bijna minutenlang wachten op een nieuwe pagina
Ik vind deze oude ook wel erg fijn. Maar ben ook niet zo van de veranderingen haha. Hoop voor jullie dat het allemaal goed mag gaan draaien, hoe het ook uitgewerkt gaat worden.
Ja ik ook hoor, helemaal prima de nieuwe, modernere look ook. Het enige jammere vond ik dat we dus nog niet van dat afgrijselijk paars af zijn haha beheer mag dat nog even mee in de overwegingen.
Ach de nieuwe site moest ff wennen maar dat komt wel. Voor nu blijven we lekker op the good old forum :-D
Succes Beheer, lijkt me frustrerend wanneer het niet naar verwachting gaat! Oude..nieuwe..mij maakt het niet zoveel uit. Zolang ik er maar gewoon op kan.
Ik vond de nieuwe site heel fijn maar dit voelt ook wel weer heel vertrouwd haha Maw het maakt me allemaal niet uit zolang de site maar draait
Ben eigenlijk wel heel blij het oude forum te zien. Vind het veel fijner qua overzicht. En gezelliger uitzien met de banners en handtekeningen enz.
Hier een hele kleine impressie van hoe het was, had het nog online staan op mijn mobiel , helaas niet een topic.