Hallo dames heb het zelf even uitgetest . Met een plasje van 2 uur niks drinken moet woensdag of zaterdag ongesteld worden ligt eraan van welke cyclus duur ik uit moet gaan . Het is een heel licht streepje koste me veel moeite om hem op de foto te krijgen . Let op het is een ovulatie test . ( merk action )
Maar dit zegt niets toch aangezien er bijna altijd een tweede streepje op een ovulatietest te zien is?
Nou het KAN zo zijn dat een ovulatietest reageert op een zwangerschap, maar het hoeft echt niet zo te zijn. En dan gebeurd het ook nog eens dat die wel positief kan zijn, maar dat het helemaal niks te betekenen heeft. Als je ovu test net voor je nod positief is, kan het iets betekenen, maar jou test is helemaal negatief. En ja ik zelf heb het ook geprobeerd hoor, je bent niet de enige. Was gewoon voor de leuk en mijn test knalde er bijna vanaf. Die was bijna zwart. Maar daar tegenover staat weer dat bij mijn bbz mijn ovu test juist weer negatief bleef. Het kan helaas echt alle kanten op en een zwangerschapstest zal je de uitslag geven.