zwanger op test van zwanger&kids

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Marliesje83, Mar 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag of morgen is mijn NOD, en uit macht der gewoonte doe ik dan een test. Ik heb altijd kv2v5gebruikt, maar 4 maanden geleden kreeg ik 6 zwangerschapstesten bij 50 ovulatietesten van zwanger&kids.
    3 dipsticks (die zijn nu op) en 3 van plastic zeg maar.

Wij hebben een lange voorgeschiedenis (zie handtekening) dus als ik test doe ik het meer zodat ik niet perongeluk hoop krijg als ik wat te laat ongi word. Ik test op mijn nod, en als de ongi dan niet komt weet ik dat het gewoon wat later komen, en dat ik niet zwanger ben zeg maar. Omdat de dipsticks nu dus op waren, heb ik vandaag voor het eerst zo één van plastic gebruikt.

Wat gebeurt er vanmorgen tot mijn grote verbazing, een dikke 2e streep op de test!! Heb nogal moeite om het te geloven. Morgen maar even een kruitvat test doen, maar heeft iemand wel eens vals positief gehad met deze testen?

Attached Files:

2. ladytwister

ladytwister Bekend lid

Jan 29, 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Tjee meid wat spannend!!!

maar als ik de test zo zie lijkt ie me toch behoorlijk positief hoor ;)

3. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Zo'n streep vals positief kan ik me niet voorstellen!!!

Is dit spontaan?? Spannend joh. Ik denk echt dat je zwanger bent!!

4. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ow meis wat is dat geweldig voor je :D. Ik heb deze testen net besteld dus heb er nog geen ervaring mee, maar volgens mij kunnen testen nooit zo vals positief worden, hoogstens een tuurlijntje.

Kwam de lijn binnen de afleestijd?

Ik zeg gefeliciteerd en wat zal dat bij jullie een feestje worden zeg :p. Ik zou als ik jou was meteen de cb indicator halen en die morgen doen (voor de zekerheid misschien een kruidvattestje voor het geval cb nog negatief blijft), op een of andere manier als je het woordje zwanger ziet staan doet dat meer met je dan die lijntjes ;). Dan kan je er gewoon niet meer omheen!!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Dit is dan de gewone midstream van z&k? Die vind ik dus echt super fijn.
    Buiten dat is je streep echt heel duidelijk.
    Gefeliciteerd, helemaal geweldig nieuws!!

6. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Serieus? Wat geweldig!!
    Naaah lijkt me heeeel sterk dat dit vals positief is hoor!
    Voor je eigen gerustheid nog eens testen?
    Maar ik denk echt dat dit gewoon positief is hoor! Wat bijzonder zeg :D
    Ik word er helemaal blij van :)

7. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    @melgje, de lijn was na 1 minuut al te zien.

@Evira, dit is idd spontaan.

Morgen maar even andere testen, maar het begint nu een beetje in te zinken dat ik best wel zwanger kan zijn. Manlief is helemaal in de wolken, ik probeer het nog een beetje te temperen, eerst maar even aanzien.

Maar ik heb wel eerder bij de 2e icsi een positieve test gehad en toen ging het een paar dagen later toch mis. Maar die was veel lichter dan deze.

8. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nou de wonderen zijn dus niet de wereld uit het is je gegund heel fijn voor jullie!!

9. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ik vind dit op je NOD echt wel een knaller hoor! Helemaal binnen 1 minuut.... je bent gewoon zwanger super! Het is je gegund!

Als ze straks bij mij binnen komen zal ik je eens laten zien hoe negatief ze eruit kunnen zien hihihi :D:);)

10. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Jeetje wat een dikke streep al zeg!! Gefeliciteerd!!

11. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Woon, die is duidelijk! Wat zou sta gaaf zijn zeg! Je kan wel een cb doen denk ik!

12. Kara

Kara Fanatiek lid

Dec 2, 2010
    3,037
    15
    38
    Randstad
    duidelijk positief meid!

enorm gefeliciteerd. ik las net even je oude topic, en je sloot af met de wens ooit nog spontaan zwanger te mogen raken... het is zover!!
    ik ga duimen dat deze zwangerschap goed blijft gaan en je durft te gaan genieten!
    onwerkelijk he ;)?

13. gimby

gimby Fanatiek lid

Feb 20, 2011
    2,026
    0
    36
    Wat bijzonder nadat jullie hebben besloten er met zn tweeën iets moois van te maken.
    Een groter cadeau is er niet! Gefeliciteerd!

14. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wauw mooi zeg! Gefeliciteerd! Je kan je zin onder je reactie wel veranderen deze is hartstikke positief!

15. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wauw, geweldig zeg! Gefeliciteerd!

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wauw wat geweldig! En wat een dikke, mooie streep! Probeer lekker te gaan genieten nu! Gefeliciteeeerd!!!

17. sammie26

sammie26 Bekend lid

Jun 4, 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @marliesje je bent hartstikke zwanger. Wat is dit mooi. Het is jullie gegund.

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Spannend zeg!

19. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Volgens mij is dit een hele duidelijke en mooie test! Ik denk dat hier geen twijfel over bestaat, je bent gewoon zwanger!:p

20. Hoe bizar Marlies! Echt, geweldig! Gefeliciteerd meissie!

Share This Page