Jeetje wat erg! Wat is er dan met haar dat het zo slecht gaat? Of heb ik iets gemist. Ga een kaarsje aansteken.
Brrr kippevel berichtjes zijn dit..Heel veel sterkte en moed voor lieselotjes en alle mensen om haar heen! Ik vind het zo erg!
Jee, eerst zo blij om een tweeling, overlijdt de eerste Ʃn dan nu ook nog eens de tweede Ʃn gaat het helemaal niet goed met haar... Wat erg zeg! Ik wil haar ook heel veel sterkte wensen.
Oh my God... ik svcurik me de pleuris. Ik lees wel vaker van dit soort berichtjes hier op het forum maar nu het iemand is die ik 'ken' grijpt het me nog meer aan. Jemig... Ik kom later terug. Ik kan nu niet normaal reageren omdat ik even helemaal vol schiet.
Ey meiden, nou nog steeds niks gehoort, ik denk zelf ook dat peter in het ziekenhuis nog steeds zit. Meestal komt die savonds pas thuis even. Maar idd wat Luna ook al zei, dit soort dingen gebeuren best wel eens vaker. Maar dat het dan opeens iemand is die je kent dat is dan even iets moeilijker. En vooral dat Lieselotje zelf ook nog in het ziekenhuis ligt . Als het goed was, als ze stabiel was, zou ze vandaag naar een ander ziekenhuis verhuizen maar dat is nog de vraag natuurlijk. Omdat ze gister heel slecht met der ging. Als ik weer meer hoor, of bianca, dan zullen we het met spoed hier weer neer zetten. xxxx
@bloempje waarschijnlijk heb ik het gemist ...maar waarom gaat het zo slecht met haar zelf dan dst ze slapende wordt gehouden ? was ze ziek ? begrijp me niet verkeerd hoor vind het verschrikkelijk voor hun wat er is gebeurd !
Waarschijnlijk vermoede we dat ze in schock is geraakt vandaar dat ze slapend word gehouden. Maar dat duurf ik niet met zeker heid te zeggen. Wat ik al zei, als ik meer hoor weten jullie het als eerste ok xxxx
pffff ben er echt ff stil van. weet niet zo goed wat ik moet zeggen, heb met lies op de chat gezeten en hier op het forum en ze was zo blij. wens iedereen om haar heen een vooral lies en peter zelf heel veel sterkte. hopelijk gaat het snel weer goed met haar. laat later nog wel wat weten als ik weer een beetje normaal kan denken. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hoi hoi ik ken haar helaas niet maar ook ik wil even mijn steun betuigen het is niet niets wat er nu allemaal gebeurt en hoop dat lieselot er weer helemaal bovenop komt heel veel sterkte ook voor haar man toegewenst groetjes nathalie
Ik ken haar ook niet, maar ik wil haar en haar man heel veel sterkte wensen, en ik hoop dat alles goed is met haar en dat ze er weer boven op komt. Veel liefs Vera, Roy en Jelina
ik heb net mail gehad van de schoonzus van lies. Lieselotje heeft een zware vorm van zwangerschapsvergiftiging gehad (het HELPP-SYNDROOM) en is daar helaas vanmiddag aan overleden. kan verder niet veel zeggen. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx