O nee, wat verschrikkelijk...! Wat erg, ik weet niet wat ik moet zeggen... Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit enorme verlies.
Ik wordt er helemaal misselijk van. Gisteravond hadden mijn man en ik het er nog over (ik vertelde hem erover) en zeiden we nog dat we hoopten dat het goed zou komen, en hoe erg het moet zijn om je twee kleintjes te verliezen en daarna op de ic te belanden. Wat erg dit, voor haar man en haar nabestaanden. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik ben er stil van....
Jeetje wat is dit verschrikkelijk de kriebels lopen over mijn rug. Ze was nog zo jong. Echt vreselijk. Nabestaanden heel veel sterkte met dit verlies. We denken aan jullie. Liefs Ivana
kreeg net de vraag wat er allemaal gebeurd is enzo. ik weet het verder ook allemaal niet kreeg de mail met het zeer slechte nieuws erin en wil iedereen natuurlijk heel veel sterkte wensen. wil iemand hun persoonlijk iets sturen dan pb me maar en dan mail het wel door. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
tering zeg.........echt de kriebels over mijn hele lijf! heel veel sterkte en kracht toegewenst......verder weet ik het even niet.....
woorden schieten tekort. Ik wens de nabestaanden en de forumers die haar kennen heel veel sterkte toe in deze zware periode
onvoorstelbaar! Ben je vrolijk dat je zwanger bent, ben je vrolijk dat je een tweeling krijgt.... ben je verdrietig dat je één kindje kwijt raakt, nog verdrietiger dat het tweede kindje ook niet meer leeft en dan ook je vrouw/dochter nog kwijt raken... Man, kan wel janken, wat erg!
Peter en familie ik wens jullie heel veel kracht toe in deze zware tijd, ik denk aan jullie en er brand hier een kracht kaarsje voor jullie! Liefs Esther
O ik kan hier echt heel hard om huilen! Wat verschrikkelijk! Echt niet te geloven! Heel erg veel sterkte voor alle betrokkenen!
we hebben een nieuw onderwerp aangemaakt, zo kunnen we alle steunbetuigingen bundelen en dan kan peter het lezen als hij daar aan toe is en natuurlijk de rest van de nabestaanden. hier is de link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 14#1642514 xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pfffff wat een verhaal zeg. Gewoonweg verschrikkelijk. Ik wil de familie en de mensen die haar kennen heel veel sterkte wensen. liefs sandra