hoi hoi. heb een ( misschien beetje raar) vraagje, maar we lopen nu ruim een jaar bij de gyn en heb al verschillende hormoonbehandelingen gehad. Nou had ik twee weken geleden mijn tweede eisprong in een jaar, en helaas weer niet bevrucht.. nou wil ik dinsdag in het ziekenhuis vragen wat de reden is dat mijn vriend zijn zaad nog niet is getest.. stel dat dat ook niet goed is dan doe ik al het spuiten toch een soort van voor niets. Nou dacht ik dat mijn vriend gewoon thuis het zaad in een potje kon doen ( kan ik hem nog even helpen ) maar die heeft het er met een vriend overgehad die een kleine heeft door IVF en die zei dat je het gewoon daar in een kamertje moet doen.. heeft iemand hier ervaring mee? Liefs kaatje
Nee hoor, mag ook thuis! Wij moesten het binnen 2 uur in het ziekenhuis hebben. Maar het mag in Zwolle gewoon thuis en ik denk overal wel!
okeej das voor man lief net zo prettig anders sta je zo onder druk haha. snap eigenlijk niet waarom mijn vriend nog niet getest is.. het lag in eerste instantie aan mij ( geen eigroei) maar ja nu het dus "al" 2 keer niet raak is laat ik het toch liever voor de zekerheid nakijken. liefs kaatje
He Kaatje, Ik begrijp je bezorgdheid, en inderdaad ik zou ook gewoon even vragen of manlief zijn zaad ook getest kan worden. an sluit je tenminste alles uit! Wij konden kiezen of thuis of in het ziekenhuis, en wat je zegt over helpen dat kan ook in het ziekenhuis hoor! Maar is net wat je wilt..... Succes, Schaapie
Ik snap je bezorgdheid, maaaaar... 2 keer met een ei niet raak is niet echt apart natuurlijk. Aangezien stellen met gewoon een eisprong soms ook maanden bezig zijn. Maar goed voor het complete plaatje is het wel handig misschien.
ja idd natasja maar dit was dus mijn 2de eisprong in ruim een jaar tijd.. heb dus niet zo vaak kans op een bevrucht ei daarom wil ik alles uitsluiten. liefs kaatje
hoi kaatje85 ik wil je danken voor je topic goeie vraag ik heb gisteren een verwijsbriefje gekregen van de ha mijn man wilt het liever thuis in een potje doen maar ik wist niet of dat wel zou mogen ik heb gelezen dat het in zwolle gewoon mag hopen dat het ook in rotterdam zal mogen
ja hoor tirtilisko. Wij lopen in het sint franciscus en doen het ook elke keer thuis en dan brengen. @kaatje, gewoon eens aan de gyn vragen, lijkt me idd de moeite niet het uit te sluiten, aangezien jullie toch al in de MMM zitten.
hoi natasja ik ga ook naar het sfg, ik ga maandag bellen voor een afspraak maar is het verplicht dat je man meegaat k bedoel nadat hij iets in een potje heeft kan ik daar dan ook mee naar het sfg of moet hij perse ook langs? en kan je mij vertellen wat er allemaal wordt gedaan enz ik heb een topic van verwijsbriefje eerste keer naar gyn kan je daar even naar kijken en je ervaringen delen? want ik ga ook naar het sfg dus ik denk dat het dan wel de eerste keer de zelfde onderzoeken worden gedaan?
Mijn vriend zei al.. maakt me niet uit of ik het thuis of in het ziekenhuis doe ( liever thuis) maar jij mag het naar het lab brengen haha.. hij wil niet met een potje door de gang heen... mannen liefs kaatje
Als je man het in zijn zak stopt en pas weer er uit haalt bij de balie, wie ziet dat nou? niemand toch?
bij ons hier in denhelder mag het NIET thuis gedaan worden, mijn vriend moest in een hokje zitten met een tv en een stapel sexfilms. heel chenant allemaal, gelukkig hoefde hij maar 1x en was het verder niet meer nodig
De balie van het lab is bij ons ziekenhuis zo neergezet dat het midden in het vertrek staat met erom heen de wachtkamer gebouwd dus je zit aardig op de kijk. moest de vorige keer urine wegbrengen voor een zwangerschaptest dus ik krijg een potje mee en hup ik naar de wc.. kom ik terug en probeer zo onopvallend mogelijk dat potje neer te zetten zegt ze "zo dat doe je snel" Heb er maar een geintje van gemaakt dat ik nodig moest maar stond goed te kijk Liefs kaatje
Bij ons in het ZH mag het thuis als je het binnen een uur kan inleveren. Alleen voor IUI of IVF moet het wel in t ZH gebeuren.
Ja maar iedereen komt toch voor hetzelfde zeg maar? Bij gyn poli komt iedereen voor urine zaad inwendige onderzoeken? tis daar de orde van de dag. Maar goed, als je er niet prettig bij voelt. Heb niks meer van die gene hoor na al die keren potjes en benen wijd hahahahahaha
waar wij het zaad moesten inleveren bij het lab word ook bloedgeprikt, je ziet ze allemaal wel kijken als je weg gaat en terug komt met je tasje met je potje er in, ze weten dondersgoed wat je hebt gedaan. wij baalde wel dat het niet thuis mocht dat is toch wat relaxter dan in een hokje in het ziekenhuis