Als ik bv. de zaaduitslagen van Roca zie, word ik toch wel erg onzeker over onze zaaduitslagen. Ik hoop toch echt dat wij eerst 6 keer iui mogen doen (liefst niet of 1 keer), ivf/icsi zie ik nog niet zitten. Brrr....vind het echt spannend! Ik weet dat ik zo niet moet denken, maar vind het echt eng! En het komt steeds dichterbij!
Blijven moed inhouden hoor ! Niet opgeven ! Je staat er hier zeker en vast niet alleen voor ! Wij gaan ervoor zorgen dat het goedkomt ook voor jou al moeten we je hele topicje volfluiten
Elmo en Liek, ik blijf jullie ook volgen, hoor! Ik hoop dat ik ook zwanger mag raken, voordat jullie bevallen.
Zeker een gedonder. Iedere ochtend wordt ik wakker en denk ik hieraan. Ik hoop dat het allemaal niet zo lang meer gaat duren, want voor mijn humeur is dit ook niet echt goed te noemen. Ik raak er soms helemaal depri van!
Kan het me voorstellen meis...moeilijk hoor.... Je probeert je leven te leven, maar dit zit wel kontinue in je achterhoofd he.... En dan zeggen mensen vaak: je moet er niet zoveel mee bezig zijn.....
Iets wat je heel graag wil kan je nu eenmaal niet blokken uit je gedachten maar wat je heel graag wil kan je wel lekker warm laten nestelen ! En daar ga ik heel hard vr duimen ! En dan mogen die gedachten v jou nadien zich lekker gaan focussen op dat kleine wondertje ! Knuffie ! 't Gaat je echt lukken ! Zeker weten !
Die belofte hoef je ook echt niet te maken Elmo. Lieke is er ook al van terug gekomen! Ik zie het al voor me! Hahahahaha!
Ok dan verzoeken wij graag knuffelarmpjessss ! Knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ! Krijgen we ze ook met thermostaatje erbij ? Dat is zo lekker warm ! Hebben eitjes graag Dankje vr de platte knuffel ! Heb het wel lekker warm nu !