Wat ik nu vandaag weer heb? Bij het afvegen licht rood bloedverlies, en de radartjes zijn natuurlijk meteen weer aan het werk. Zou het komen van onze spontane kluspartij of is mijn ei al gesprongen? Mmm, vervelend om je daar nu weer mee bezig te houden, maar dat wordt vandaag weer een kluspartij. Stel je voor dat ik mijn ei mis.............da's niet handig!
Ja, dat kan natuurlijk ook. Tijdens mijn ongi dagen had ik dat ook al. Dacht ik dat het over was, kwam het weer in volle hevigheid terug. Dus misschien is dat het wel!
Ik maak me weer op voor mijn vruchtbare dagen. Het eerste vruchtbare slijm is weer gespot. Dusssss......afwachten maar weer!
met hot and sticky zet prinses 't boeltje in de ficky ! Dit wordt een eitje dat mooi gaat groeien maar mannetje moet wel es besproeien en dan gaat daar een heel mooi beebje uit groeien
Hahahahahahaha, lig onder de stoel van het lachen. Zal het straks gelijk aan mijn mannetje voorlezen. Hihihihi, rijmelarij ten top! Geweldig!
Vanavond weer gehoord dat er weer een bekende zwanger is. Ik gun het hen van harte, maar toch voelt het een beetje zuur! Nou ja, dan moet ik de volgende maar zijn.
Ow, herkenbaar meis... Ik heb het 'geluk' dat het er in mijn vriendenkring niet zoveel zijn die zwanger worden (yessss, einnndelijk een voordeel van 40 zijn! \/ ) mar ik snap helemaal wat je bedoeld.... Dikke kus van mij....
Mijn hart huilt. Weer van een ander gehoord dat ze zwanger is. Ik heb leuk en geinteresseerd gereageerd, maar het was moeilijk om mijn gevoelens opzij te zetten. Ook zij was snel zwanger geraakt. Op de een of andere manier hoeven ze het haast maar te zeggen en het is al zo. Ik voel me haast egoistisch: Wanneer ben ik nu aan de beurt! Ik wil ook zo graag! Ook vraag ik me af, wat de bedoeling van dit alles is! GRRR, ben er ook boos over eigenlijk! Sorry, even luchten. Ik kan niet altijd aardig blijven.