Warm van de warmte buiten of warm van wat anders? Bij mijn ovutest van vanochtend waren de streepjes ongeveer gelijk van kleur. Nu net was mijn ovutest vet positief! Dus de komende dagen is het bij ons klusfeest! Als het geen resultaat heeft, is het in ieder geval nog lekker (en warm) .
Vraag: Gisteren geklust, maar dat ruik je vandaag behoorlijk. Is niet echt aantrekkelijk natuurlijk. Hebben jullie dat ook of hoort dat niet zo te zijn? Anders ga ik deze week even langs de ha!
Volgens mij wijst dat op een schimmeltje ofzo... Inderdaad even naar je ha hoor. Als het niks is dan weet je dat tenminste... Ik hoop dat het deze keer gelukt is meid!
Ik dacht altijd dat dit normaal was! Mmmm, zou dat dan ook invloed kunnen hebben op het zaad van mijn vriend?
Zin of geen zin...mmm.....weinig problemen mee, wel gehad maar dat geeft alleen maar extra stress vond ik dus hebben we de klus wat opgeleukt en nu hebben we beide niets meer te klagen! Ik moet wel om jullie lachen hoor, hier worden wel de meest grappige opmerkingen geplaatst, fijn dat de humor het een beetje leuk houdt hier...Groetjes Ester
Hihi, ik heb gisteren ook de klus wat opgeleukt. Was voor ons beiden een feest! Ik heb de slingers maar laten hangen. Humor staat ook hoog op mijn lijstje.
hahahahaha Mmm, iets lekkers gaat er nu wel in. Alleen ging ik gisteren op de weegschaal staan en heb ik me voorgenomen niet meer te snoepen. Was echt even schrikken weer. Hihihi!