ghehehe oepsie! heb vandaag nog niet zo veel gegeten, mag ook wel, weekend is altijd zo snoeperig. Ik ga nu pannenkoeken bakken, jeeeeetje wat een huisvrouw he?
Ik heb steeds een beetje trekkerig en stekerig gevoel ter hoogte van mijn eierstokken. Het kan toch niet zo zijn, dat ik nu mijn eisprong heb (had afgelopen zondag om 18:00 uur een positieve ovutest). Anders gaan we vanavond nog even aan de klus! (tenminste als mannetje wil, hij is niet zo lekker) (Lastig hoor, onzeker zijn)
O, kan dat het ook zijn. Ik weet nooit zo goed hoe een eisprong voelt en heb het dus nog niet kunnen plaatsen. Dus bij elk pijntje dat ik voel, denk ik, is dit hem? Hahahahahaha, en dan weet ik zogenaamd zeker dat hij geweest is. Maar bij het volgende pijntje begint het hele ritueel weer opnieuw! Hahahahaha! Geklust hebben we ook niet meer. Mannetje was niet lekker, heeft zelfs aspirine genomen ( en dat doet ie nooooooooooit!). Nu is hij weer naar zijn werk. Ik zal zo ff bellen hoe het met hem is. Hij is ook zoooooooo lieffff! Ik wil hem nooooooit meer kwijt!
Mannetje had niet veel tijd, dus we hebben misschien 10 woorden gewisseld. Hahahahaha, Ik vroeg: Hoe gaat het? en hij zei: Redelijk! Ghehehe, dat was dan de update!
hahahaha nou gelukkig gaat het redelijk! pffff kan mezelf niet tot mijn nakijkwerk zetten! bleh, geen zin in.
Op het balkon is het maar koud zonder zon, helaas noordzijde. Daarom gaan we ook verhuizen hahahaha tuintje op het zuiden!1
Dan ga ik je nu even jaloers maken. Het is hier namelijk heerlijk in de zon! Ik heb trouwens net besloten om echt stevig af te vallen (kan alleen maar goed zijn voor als we met iui beginnen). Ik ben dan wel niet veel te zwaar, maar door alle stress rondom de MMM, heb ik er toch weer wat troostkilo's bij. Ik heb net zelfs al staan touwtjes springen, ga zo even de tuin heel hard schoffelen en straks op de fiets naar de winkel (allemaal goede produkten kopen). Goed he! (kijken hoelang we het vol gaan houden)
Heb ik hier nog niets gemist? Whahah je denkt toch zeker niet dat ik pannenkoekenverhalen, nakijkwerk en zonzitaktiviteiten ga zitten bijlezen he Kus!
Nee hoor, ik heb het vluchtig met een glimlach allemaal zitten bekijken.... Vind het gewoon leuk dat sommige topics zo'n ontspannen wending tussendoor kunnen krijgen. Je hebt elkaar gewoon heel hard nodig en ik vind het fijn te zien als dat lukt op het forum. Zooo, klink ik nou soft of soft....
soooooft! maar dat vinden we wel leuk! soms mogen we wel lekker soft doen toch? soms is lekker beppen ook heerlijk, even niet aan hormonen, pillen, en spuiten denken! toch?