Nog niks gespot. Vaak komt het bij mij 's avonds laat of 's ochtends vroeg. Dus het zijn nog steeds broekgluurdagen. Wel al af en toe last van buikkrampen, dus het zit er vast aan te komen. We wachten wel weer af. Ben in ieder geval blij dat ik thuis ben, zodat ik hier mijn teleurstelling kan verwerken ipv op mijn werk. Bedankt dat jullie aan me denken. Dat voelt goed!
Koud hebben en buikkrampen zegt niets zeker over een naderende ongi...hoop dat het bij jou hoort omdat je zwanger bent....lijkt zo op elkaar, dus hou vol meid...dan draaien hier de duimpjes door! Groetjes, Eva.
Ik hoop het Aldonza! Ik ben alweer bang voor de teleurstelling....... Laten we hopen dat die niet komt!
Ik duim op volle kracht mee hoor lieverd! Kan me er alles bij voorstellen dat je hoop steeds minder wordt, maar dat voorgevoel zegt echt helemaal niks. Ik was er ook van overtuigd dat ik ongi ging worden.... Ik hoop zo dat je eindelijk eens ongelijk hebt. Dikke knuf!
Nog niets te zien. Maar ik weet ook dat dit in een keer kan veranderen. De ene keer heb ik een aantal dagen van te voren bruinverlies, en de andere keer komt het gewoon direct met bloed op de NOD. Ik zit ook ineens te twijfelen over mijn banner, heb ik die wel goed ingesteld? (maar ik denk van wel). Ik moet zeggen dat ik er zenuwachtig om ben en dat ik haast niet naar de wc durf. Bang voor de teleurstelling!
ooooooooowwww spannend! Hoop toch echt dat je er naast zit meid! Duim vrolijk verder...geen bloed is goed!
Nog steeds niets te zien. Het zal dan wel weer vanavond komen als ik op een verjaardag ben. Gedverderrie, misschien maar niet naar de wc gaan vanavond.