Het is nu 00:50 uur, en nog geen bloed gezien. Ik begin nu zwaar te twijfelen of ik mijn banner verkeerd heb ingesteld, maar telkens als ik erover nadenk is dat niet het geval. Mijn lijf zal me wel voor de gek houden, dus we wachten maar weer af. Ik heb nog steeds het gevoel alsof het binnen vijf minuten in volle hevigheid los gaat barsten. Ik heb in ieder geval geen symptonen van zwanger zijn. Ik hoop dat het wat betekend, maar durf nergens meer op te vertrouwen. Blijven duimen hoor!
Ja, het is wel een beetje vreemd. Maar ik heb vast een fout in de berekening gemaakt, of mijn eisprong is later geweest, of ik maak mezelf te zenuwachtig waardoor het uitblijft, of ik sla een cyclus over, of.......
Nee, lijkt me niet fout nee. Ik ben 1 keer eerder overtijd geweest, maar toen was mijn eisprong ook pas op dag 23. Nu heb ik hem eerder gehad (volgens ovutesten), dus dat kan het volgens mij ook niet zijn.
Ovutest was positief op 29 april. Normaal wordt ik na een positieve test na 13 dagen ongi. Dus dat was gisteren volgens mij.
En ik ga de hele dag broekgluren! Als het wegblijft, ga ik woensdag of donderdag testen. Maar zover komt het vast niet.
Nee, ik snap dat jij het niet vol houdt! Dat heb ik ook altijd bij anderen. Toch wacht ik tot dan, omdat ik me haast niet kan voorstellen dat het raak is. Woensdag ben ik vrij en kan ik de teleurstelling (of vreugde) even verwerken. Vanochtend zei ik dit tegen mijn vriend, zegt hij: Maar ik ben niet vrij op woensdag! Dus misschien wordt het dan wel donderdag. Snappie!