Ohh meissie het blijft toch steeds weer een grote teleurstelling he! Verwen jezelf maar lekker en mijn duimen heb je weer voor de volgende ronde!
Jullie zijn zooo lief! Ik denk nu dat er een griepje aan zit te komen. Eerst ben je blij met de symptonen en nu..... Ben net lekker in bad geweest. Dat was weer heerlijk!
Helaas, ik heb het eerste bruinverlies alweer gespot. Het zal morgen wel weer op gang komen. Ik baal er weer van, maar heb geen zin meer om me er helemaal depri door te laten voelen. Dus dat ga ik ook niet doen. Ik heb me twee weken geleden voorgenomen het positief te blijven bekijken en alle doemgedachtes weg te drukken. Dus dan moet het volgende maand maar gebeuren .
Bedankt! Ik hoop ook voor jou dat er een zwemmertje jouw overheerlijke eitje betreedt . Eigenlijk weet ik zeker dat het lukt, want daar kunnen ze geen weerstand tegen bieden. Zonder gekheid, ik hoop dat de iui lukt deze maand!
Helaas, vanavond rood bloed gezien. Ik had nog even de hoop dat het zich niet doorzette, maar helaas........ Zoals ik gisteren zei, probeer ik me niet uit het veld te laten slaan. Maar het blijft moeilijk, vooral omdat we nu de grens van een jaar voorbij zijn. Na alle goede berichten van Lieke en ElviraR, heb ik toch nog de hoop dat er een spontane zwangerschap voor ons in zou kunnen zitten. Ik hoop het maar [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Lieve prinses, Ook voor jou hoop ik dat de wonderen komen. altijd wisselende gevoelens he... de een blijde nieuws de andere rot nieuws. niet eerlijk. Ik gun jouw alle geluk van de wereld en blijf jouw zekers steunen tot de walvissenzee want ook jij hoort daar thuis. jij ook nog bedankt voor al je lieve woorden naar mij toe... dikke kus liek.
ik word er een beetje verlegen van..... Lieke, ik weet zeker dat ik ooit nog eens in de walvissenzee kom. Ik hoop dat het niet zo lang meer hoeft te duren. Dan zoek ik je namelijk op en zwemmen we een stukje. Bedankt meid en nu genieten he. Ik hou jou ook in de gaten! Dikke kus terug!
Balen lieverd Ik hoop ook van harte dat jou dit wonder mag overkomen en wel heel snel... Ik zou ook graag nog een stukje met je zwemmen hoor! Ik blijf heel hard voor je duimen! Je bent ook altijd zo steunend voor iedereen! Dikke knuffel
Beetje rare menstruatie, krijg ik weer valse hoop van. Het begon dinsdag met heel licht bruin verlies. Woensdag en donderdag ook bruinverlies (mininmaal). Woensdag 1 druppel rood bloed. Vrijdag wel rood bloedverlies (minder dan normaal) en krampen. Vandaag eigenlijk weer niets. Het is gewoon anders dan anders. Ik baal een beetje van mezelf. Ik weet dat het niets is, maar toch schreeuwt er de hele dag een klein stemmetje: Misschien ben je wel degene die gewoon ongesteld bent. Nu ik het zo schrijf, lijkt het bizar...... Grappig dat als je het uitspreekt, het kleine stemmetje vanzelf op de achtergrond raakt.
he liefie, waarom die je voor je eigen gemoedsrust geen test? vind je ongie ook gek klinken! als dit heel anders is dan normaal? liefs natas
Ik was je trouwens ff uit het oog verloren zeg...sorry! Heb je topic ff opnieuw gelezen en ben weer helemaal opgefrist! Nog 2x te gaan toch...of kan Elmo ook al niet meer tellen? Knuffel in ieder geval! Elmo
Ik denk dat Elmo, door de hormoontjes , het tellen vergaan is. Ik moet nu nog 4 maanden zelf proberen. Dat staat bij mij voor vier keer. Is dat wat je bedoeld?
Jah...tjeeeezzzz Nou, dan is het deze keer toch stiekem wel raak toch? Hoop het zo voor je meid. Ik was inderdaad in de war. In jan. of feb ben je met dit topic begonnen... Het leek alweer zo'n tijd geleden...zucht. Ga jij dat testje nou maar doen! Heb je 1 in huis? Nee zeker...moeten we tot maandag wachten Ik denk aan je! Elmo
Hoi Prinses, Ik weet hoe je je voelt, en ook met zo'n rare menstruatie. Heb ik ook last van steeds meer de laatste tijd. Ik hoop voor je dat een zwangerschap niet te lang meer op zich laat wachten. Ja, wachten duurt zoooooo ontzettend lang. Ik wens je heel veel succes. Groetjes Nancy
Hihi, ja heb ze wel in huis, maar weet nog niet of ik het ga doen. Misschien over een aantal dagen. Eerst maar eens afwachten hoe het morgen gaat. Als het dan weer bijna niets is, dan doe ik het misschien. Zie het wel, weet eigenlijk zeker dat er 1 streep opkomt. Voordat de ongesteldheid kwam, had ik last van zere borsten, maar nu is dat ook verdwenen. ik wil zo graag zwanger raken, dat ik alles aangrijp om hoop te houden. Heb eigenlijk geen symptonen, heb bloedverlies gehad, last van krampen, dus rationeel gezien weet ik gewoon zeker dat het niet kan. Als een ander dit zou hebben, zou ik zeggen: "Meid, je bent gewoon niet zwanger". Ik moet natuurlijk wel met beide benen op de grond blijven. Jullie allemaal bedankt voor de lieve reacties.