Hahahahaha, ja dat is zo. Maar ik denk dat ik dan al in bed lig (maar dat ik niet kan slapen hahahahahaha). Vriendlief en ik verwachten echt de ongi nog. We kunnen ons niet voorstellen dat het nu wel gelukt is. We denken dat we nu blij gemaakt worden met een dooie mus. Zal wel en stuk zelfbescherming zijn, toch?
tuurlijk! ik ben ook zo dat weet je! Maar neemt niet weg dat dit wel spannend is! Liefie, ik slapen, ik duim dooooooor in mijn slaap!
Het is ongelooflijk: Volgens de test ben ik zwanger. Er staan twee streepjes op. AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, We geloven het nog niet. Maar het is toch echt zo!
Vriendlief gelooft het nog niet, omdat het ene streepje lichter is dan de controlestreep. Waar kan ik voorbeelden van zwangerschapstesten vinden?
Nogmaals yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees geweldiggggg! (hihih mag nog even blijven liggen, werd net gebeld dat ik het eerste uur vrij heb, kan ik nog even met je meegenieten!)
hahahaha, maar ik moet wel gaan werken. Ik moet me nog aankleden, eten, etc. Maar het zal me allemaal even worst wezen. Hahahaha, volgens de test ben ik zwanger!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wat super! \/ Van harte gefeliciteerd meis! Geniet ervan... Ennee..er is een heel topic over de juiste kleur van zwangerschaps-testen he...