Die prinses MEID MEID, Wat een super start van de maandag voor jou, LOL en ook voor mij. Had een goed gevoel bij je dit keer. Wist niet dat je al wilde gaan testen haha. JOIN THE WALVISSENCLUB. Van harte feli met je zwangerschap... LIEK
YES! Prinses fantastisch en 2 streepjes is toch echt zwanger hoor Onwerkelijk dan he? Van Harte Gefeliciteerd en geniet er lekker van! Liefsss
Jaaaaaaaaaaaaaaa, Prinses zeg maar tegen je mannetje...streep is streep....en in het begin kan die nog ligt zijn...als je over een aantal dagen test zal die streep nog duidelijker worden! Je bent zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrr, gefeliciteerd! Lekker feestje bouwen! Groetjes, Eva.
WOUWIE! GEWELDIG PRINSES! Gefeliciteerd! Dringt het al een beetje door? Ik hoop je op te volgen, als de duivels uitblijven tot volgende week woensdag mag ik ook gaan testen... Echt superleuk voor je, het is je heel erg gegund! Liefs Ester.
Het is echt onwerkelijk jongens. Ik geloof het nog steeds niet, en beseffen al helemaal niet. Ik weet ook niet hoe het nu verder moet. Moet ik een afspraak maken bij de gyn of hoe gaat dat.... Nou ik zie het wel. Ik heb in ieder geval al een afspraak bij de huisarts. Die kan me vast meer vertellen. Ik voel in ieder geval niet veel. Beetje een rare buik, maar dat is het dan! Jeetje, wat is het moeilijk om geheim te houden. Morgen vertel ik het tegen mijn collega's die me gesteund hebben en als enige van de vruchtbaarheidsbehandelingen af wisten. Ik heb zelfs spontaan een bloemetje van mijn vriend gehad. Normaal is hij nooit zo romantisch!
Enne kan je het al een beetje bevatten? Wat gaaf voor jullie! Die ronde 14 is gewoon een geluksronde (ik en nog een paar werden ook in ronde 14 zwanger), of zal ik te bijgelovig zijn, ha ha! In ieder geval wens ik je een heel voorspoedige zwangerschap toe en hoop dat de eerste 12 weken voorbij zoeven!