Update prinses

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by prinses, Jan 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik was mijn eigen topic aan het lezen, nu zag ik dat ik het zelf verkeerd heb opgeschreven. Dus was stiekem toch mijn schuld. :oops:

2. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    Hoe gaat het nu met je princess? Denk aan je hoor.
    LIEK Die ook graag met jouw wilt zwemmen in de zee.

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Die rare menstruatie blijft echter door mijn hoofd spoken. Eigenlijk heb ik maar 1 dag bloedverlies gehad en de rest was minimaal bruin. Ik ga nergens vanuit, maar blijf het vreemd vinden. Van de week ga ik, voor de zekerheid, nog maar eens testen.
    Alleen ben ik weer bang, dat ik mezelf dan weer als een domme muts ga beschouwen. :oops:

Bedankt Liek, dat je zo met me meeleeft.

4. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Morgen ga ik voor de zekerheid maar een test doen, dan weet ik zeker dat ik door kan met ronde 13, en houdt dat stemmetje in mijn achterhoofd zich weer stil. Ik vind het wel een beetje spannend!

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan me voorstellen, maar voor jezelf is dat wel goed denk ik!

ik duim voor je!

6. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    Vreemd dan he prinsess dat je dan opeens een rare menstruatie tussendoor krijgt.
    Ik haat dat wanneer de dingen opeens zo gaan afwijken.
    En je bent geen domme muts als je gaat testen.
    Je wilt gewoon zekerheid en als je dat door een test krijgt why not?
    Ik durfde het de laatste keer gewoon niet :oops:
    als je durft gewoon doen. niets is gek hier niets is maf.
    sterkte meid... knuffies liek.

Je schrijft.... Heb je deze week al getest dan?

Van de week ga ik, voor de zekerheid, nog maar eens testen.

7. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Vorige week dinsdagavond met een miniplasje getest. Ik dacht toen dan weet ik zeker dat het niets is, en hoef ik niet op mijn menstruatie te wachten (ik had toen ook last van zere borsten en gekke luchtjes ruiken, dus had mezelf weer aardig beetgenomen) Het was gewoon wit, anders hadden jullie het allang gehoord natuurlijk. Nu ook geen last meer van verschijnselen of zo.

Maar ja dan komt zo'n rare menstruatie en dan denk je: ik had veel gedronken, had niet 4 uur gewacht voor het testen, het was avond en nog voor mijn NOD. Voor mijn gevoel telt die test niet mee.
    IK verwacht er niets van, maar ben morgen vast weer teleurgesteld. Gek he, gevoelens.
    :oops:

8. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Helaas, negatief. Het was ook te mooi om waar te zijn. :cry:

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Balen maar nu kun je dat gevoel opzij zetten!
    dikke kus

10. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    dat is waar, de twijfel is verdwenen. ;)

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Chips, evengoed weer een teleurstelling...
    Hoop dat je snel zo'n posi test in handen mag hebben!

12. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ja, ook al wist ik dat het haast onmogelijk zou zijn. Ik loop nu wel weer met een baksteen op mijn maag. Vannacht droomde ik over het testmoment en dat er twee strepen verschenen en toen werd ik wakker.....
    Ik ben toch erg teleurgesteld, maar ik kan niet zoveel meer met deze gevoelens. Ik zou wel weer kunnen huilen, maar ik weet onderhand dat dat ook geen oplossing is.
    Dus ik heb mezelf maar weer bij elkaar geraapt , en ben druk aan de schoonmaak. Ik moet nog cadeautjes kopen en nog iets voor mijn werk doen. Ik hoop dat zo de gevoelens van teleurstelling weer naar de achtergrond verdwijnen.
    Bedankt voor jullie reacties!

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ow lieverd toch! :(
    ik wilde dat ik dat gevoel kon weghalen.
    tis mooi klote!

14. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    heej prinsess, balen voor je meis.
    Ik snap je gevoel hoor en hoe moeilijk het is om jezelf weer bij elkaar te moeten rapen. je teleurstelling als je test blanco blijft het gevoel dat je er weer ingetrapt bent.
    Mogen jullie nie eerder terug komen dan de voorgeschreven maanden?
    Liefs LIEK.

15. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Dat gevoel is bij mij altijd, op de achtergrond, aanwezig. Alleen op dit soort momenten komt hij weer extra naar boven. Het zal pas helemaal weggaan als ik een positieve test in handen heb.
    Natas, je helpt al door zo lief op me te reageren. Dankjewel! ;)

16. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    prinses, zelfs ik vind het frusterend dat je het nog zolang moet proberen terwijl het zaad niet goed is.
    Heb zelf ook 6 maanden voor spek en bonen mee gedaan en dat is gewoon zoooo frustie.
    Maakt dat het niet erger?
    ik merk dat ik nu gewoon iets minder gefrustreerd ben omdat ze ons helpen?

17. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Dat zal vast wel mogen, maar op de 1 of andere manier vind ik het ook nog wel even fijn om het zelf te proberen. Anders wordt het zo echt, die MMM.
    Ik denk dus dat ik daar nog niet helemaal aan toe ben, vandaar dat ik dat nog even uitstel. In mei moet mijn vriend zijn zwemmers weer inleveren, en dan maak ik voor juni een afspraak.
    Ik ben altijd erg gestrest als het om uitslagen en onderzoeken gaat, en moet dan echt op mezelf passen (zodat ik er niet de hele dag (obsessief) mee bezig ben). Ik hoop dat het voor de tijd nog gaat lukken!

Hihi, ik lijk nu haast psychisch gestoord, maar dat ben ik niet hoor!
    ;)

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    prinses balen meid....wat houd je lijf je soms zo voor de gek he?! Kan me van de ene kant ook wel voorstellen dat je nog heel even wacht met verdere stappen. Er blijft natuurlijk altijd nog hoop dat het zo lukt en voor de MMM. Dat je dan de gyn kunt afbellen. Ik hoop ook nog dat dit gaat lukken!

Groetjes, Eva.

19. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Hoi Prinses,

Ik hoop ook dat je de mmm bespaart wordt!
    Dat gevoel wat je beschrijft mbt de mmm is zo herkenbaar, ik heb dat ook wel een beetje.. Sowieso lijkt onze situatie heel erg op elkaar en gaan we gelijk op.

Zet hem op!

Liefs van An ;)

20. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ha An,
    Dat had ik inderdaad ook gezien dat we gelijk opgaan. Even off topic, een tijd terug heb je me een pb gestuurd, die zag ik geloof ik 3 maanden later. Vorige week of zo, heb ik je daar een pb over terug gestuurd. Wat ik hiermee wil zeggen, is dat ik niet ongeinteresseerd ben. Ik had het echt niet gezien! Sorry. Ik hoop dat jij ook nog zonder mmm zwanger zal raken,

Share This Page