Ik denk dat de familie niet zo goed weet hoe ze er mee om moeten gaan, omdat ze zo dicht bij staan. Zij vinden het vast naar en proberen met deze opmerkingen het leed minder te maken. Alleen gebeurd vaak het tegenovergestelde. Helaas!
Als ik de ovulatietesten mag geloven komt mijn eisprong eraan. Ik denk dat ik morgen een positieve ovutest zal hebben. Nou vind ik het altijd een beetje lastig, en zit ik dus in dubio. Kan je nu het beste klussen op de dag van de positieve ovutest of beter de dag erna. Vorige maanden hebben we het iedere dag gedaan, maar dat heeft niets opgeleverd. Nu wil ik het eens anders aanpakken. Wat raden jullie me aan?
hihi, op het moment heb ik zo'n houding van: We zien wel! Ik ben er minder mee bezig. Kan ook niet anders, want heb ook een zeer hectische week achter de rug. Vandaag werd ik overvallen door een migraine-aanval (1 keer eerder gehad). Voor mij een reden om even een stapje terug te doen. Morgen gaan we lekker aan de klus (althans dat denk ik, ligt aan de ovutest). Ik vind het wel jammer dat je klusleven er soms zo door beheerst wordt. Komt jou dat ook bekend voor of moet ik dit bij mijzelf zoeken?
Hoop dat je raak klust meid succes ermee. ene die dooddoeners van je moet er niet te veel mee bezig zijn woest kan je worden... Weet je wat ik nu te horen krijg! Zie nou wel als je er niet meer bezig bent dan lukt het je opeens wel. Je had je er al bij neergelegt dat je geholpen moest worden medisch. GRRRRRRRRRRRRRRRR . weet je wat het is juist dat weekende van mijn eisprong heb ik vriendlief 2 keer verleid hihi 3 de keer wilde hij niet meer. Omdat ik zei dit keer is het voor het laatst dat we zelf kunnen proberen laten we er gebruik van maken.... als ik dan dat weekende er nie mee bezig ben geweest? weet ik het ook niet meer.... Heb zelfs na het klussen niet geplast maar ben gaan slapen ben langer blijven liggen gewoon allemaal gekheid gemaakt dat weekende. niet dat ik nu geloof dat dit het medicijn is want alle gekkigheid had ik natuurlijk al een keer uitgeprobeerd. LIEK.
Hey Liek, Zo irritant zulke opmerkingen van de omgeving Sommige mensen weten er gewoon niet mee om te gaan, het zegt meer over hun Wat staat jou die banner goed zeg! Liefs van An
ik moet zeggen dat ik er niet zo'n last van heb. mijn man ook niet. we letten natuurlijk wel op maar vind het niet vervelend.
Sommige mensen zijn gewoon stom. Laten ze zich met hun eigen leven bemoeien. Maar hoe het ook zij, jij bent gewoon lekker zwanger!
Ik heb vandaag een ***dag. Ik kan echt merken dat ik te druk geweest ben. Nu heb ik het idee dat alles moet, maar dat is natuurlijk niet zo. ik moet alleen mijn hele huis nog schoonmaken, betalingsopdrachten verrichten, klussen en huiswerkopdrachten maken. AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH........... . Ik zag het net even niet meer zitten, toen mijn vriend zei dat de boekhouder van de week ook nog komt, dat betekent dus dat ik alle papieren ook nog mooi in mapjes moet leggen. Dat was even de druppel..... Nu gaat het wel weer, maar het wordt tijd voor vroeg naar bed. Lekker even zeuren hier, helpt ook altijd goed. Bedankt voor het lezen! Ik vind jullie allemaal lief! Ps: Mijn vriend helpt me nu, dus echt klagen hoef ik nu niet meer!
O, ja vergeet ik nog te zeggen, dat gisteren weer iemand vroeg: Wanneer ik aan kinderen ging beginnen? Heb maar weer een heel betoog gehouden over wanneer ben je er aan toe? Maar, oh wat was ik blij dat we over een ander onderwerp begonnen. Waar bemoeien al die mensen zich mee!
bleh balen he als je het zo druk hebt, de afgelopen week dat ik ook ff over te lopen. Ben blij te horen dat je het overzicht weer ff terug hebt. Voelt toch niet lekker. Maar niks moet he? buiten dat huiswerkopdrachten maken, zijn de rest toch geen moeten dingen. kijk wat lukt! en ga anders lekker wandelen in het lekkere zonnetje! en die stomme mensen allemaal met hun vragen! Shut up! =;
Het gaat al weer. Mijn vriend is als een bezetene met de stofzuiger in de weer geweest, heeft de was opgehangen en in de machine gestopt. Ondertussen heb ik lekker was gevouwen en de betalingen gedaan. De huiswerkopdrachten kan ik van de week nog doen, mogen we alleen vanavond nog even klussen. Maar daar kunnen we natuurlijk iets leuks van maken . Ik hoop dat het met jou ook weer iets beter gaat. Al die hormoonpillen maken je natuurlijk ook wel anders dan anders. Wanneer is dat reisje naar engeland precies? Komt dat er deze week aan? Ik hoor het wel van je. Ik ben in ieder geval blij dat dit forum bestaat!
nou kijk, is het toch minder werk dan je denk.. soms ben ik zo opgejaagd, dan heb ik ook het gevoel dat ik zoveel moet. Ja ik vertrek maandag. Dus mag als hormonen bom mee hahahaha gelukkig wel met mijn eigen auto, dus niet bij de kids in de bus groetjes
whahahahaha idd! nee vind lange reizen in de bus niet prettig, dus ik ga lekker met de auto mee, collega er bij. gezellig!
Ik ben en blijf vandaag opgefokt! Voel me aldoor aangevallen en dat komt de sfeer niet ten goede. Vanmiddag lekker in de tuin en even naar de intratuin (plantjes kopen). Gelukkig scheen het zonnetje, dat maakte een hoop goed. Mijn vriend blijft een beetje uit de buurt. Vanavond gaan we naar vrienden en ik hoop dat ik daar mijn gedachten weer een beetje positief kan draaien. Ik had ook lekker in bad gewild (ik ben nl. ijskoud), maar dat doe ik liever niet tijdens mijn vruchtbare dagen. Dus ga zo lekker lang onder de douche. verder had ik vandaag nog een ovutest willen doen (kijken of hij positiever uit zou vallen dan gisteren). Alleen ben ik vanmiddag per ongeluk naar de wc geweest, dus nu moet ik weer een paar uur wachten. Dat is wel irritant aan die dingen(hahaha, weer opgefokt). Verder valt het me op dat het behoorlijk rustig is op het forum. Klopt het nu Natas, dat je deze maand waarschijnlijk geen iui krijgt. Dat is me namelijk nog niet geheel duidelijk?