Update prinses

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door prinses, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nee ik ga niet met vakantie, maar heb goede vrijdag en pasen vrij. Ik hoop dat dan de zon schijnt. Bedankt voor je berichtje!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, ja de ns, zou natuurlijk best kunnen. ;)
    Humor doet altijd goed! (bij mij dan) :) .

Bedankt voor de knuffel.

An, jij ook bedankt voor je lieve berichtje!

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ik hoop ook zeer dat de zon schijnt hoor.... wil dan eindelijk eens verder met verven van de vensterbanken (die nog los zitten). vanwege mijn allergie mag ik dat alleen in de buitenlucht....

lekker buiten zitten..... wordt ook eens tijd....

4. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Kom op, Prinses, laat je niet kisten! Trek je er niets van aan!

Groetjes van Jacq

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik doe mijn best! Meestal lukt dat ook wel, maar soms.........niet! :)

6. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hey lieve prinses,

Wat betreft de opmerkingen uit de omgeving, ik merk aan mezelf dat ik de ene keer er beter tegen kan dan de andere....Het is ook maar net hoe je in je vel zit! Het helpt mij heel erg dat ik nu standaard de opmerking maak dat het zwanger worden niet bij iedereen vanzelfsprekend is, dan krijg je toch ook wel een stukje begrip en vragen ze je het nooit meer!

Ik denk aan je

Liefs van An

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lief An!

Ik heb vandaag even stoom afgeblazen tegen mijn collega en vannacht tegen mijn vriend. Dus het gaat nu wel weer beter. Mijn collega was ook hevig verontwaardigd. Morgen lekker vrij. Even tijd voor mezelf. Ik hoop dat het nu weer de goede kant opgaat! :)

8. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Lekker he dat stoom afblazen dat kan een mens soms zo goed doen ;) ;)
    Geniet morgen lekker van je vrije dag meid en laat de boel maar even lekker de boel! het zou weer mooi weer worden dus dat zit wel goed :D

Liefssssssss

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat stoom afblazen doet zeker goed. Vandaar dat het ook zo fijn is dat dit forum bestaat. En morgen lekker weer? Dat gaat goed komen 8) !

10. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Wat zouden we zonder dit forum moeten beginnen? Helemaal niets ;)

11. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Heerlijk, ik heb ook morgen lekker vrij.
    Ga er ook lekker van genieten. Allereerst eens lekker uitslapen. :D
    Stoom afblazen doet een mens goed. ;)
    Meid geniet van je vrije dag morgen!
    Groetjes Nancy

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je moet bij de olifanten gaan kijken in de lounge. Er staat er 1 op knappen! :confused:

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik hoop dat je niet gekeken hebt, het einde was schokkend. Ik ben nu nog in onwetendheid, ik weet niet of de babyolifant het overleefd heeft. :cry:

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoe is het met Prinses?

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ben nog wel een beetje opgefokt, maar het gaat al wel weer beter. Ik zit weer in die vreselijke wachtweek. Ik weet dat jIk ongesteld ga worden volgende week, maar ga toch weer op zoek naar allerlei symptomen (die er niet zijn, hahahahaha). Nou ja, zal altijd wel zo blijven.

Lief trouwens dat je aan me denkt!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Die wachtweken zijn ook killing! Je kan er echt helemaal niks van zeggen...helaas.
    Echt afwachten tot je kan testen of tot je de duiveltjes alweer ziet. Morgen ben je op de helft zie ik....ik wil je niet demotiveren maar de tweede week vond ik altijd het ergst..jij vast ook.
    Heel veel succes meid enne....we zijn er voor je hoor!
    Elmo

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hey lieverd!
    hoe is het?

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het is, denk ik, niet helemaal het aantal dagen dat op mijn banner staat. Mijn eitje is dit keer iets eerder gesprongen, dus ik denk dat ik er 1 dagje van af mag halen. De tweede week is inderdaad het ergste. De eerste week kun je ook nog niet zo veel voelen, dus dan gooi je het nergens op. ;)
    Ik heb trouwens niet een luthaele fase van 14, maar iets korter (12). Maar dat maakt het wachten niet minder erg. ;) We zien het wel weer! Ik ben zo druk met mijn werk, dat het hele zwanger worden iets naar de achtergrond is verdwenen. Toch ben ik soms al bezig met iui. We hebben namelijk besloten sommige mensen in te lichten als we daarmee gaan starten. En daar zie ik eigenlijk nog het meeste tegenop. Stom he! :oops:

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het gaat wel redelijk. Ik heb je gemist en ben blij dat je weer terug bent. :)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oei oei oei....je weet dus eigenlijk niet wanneer je NOD is...spannend! Extra spannend!
    Ik duim voor je meid...dat je niemand hoeft te vertellen van de IUI :)
    En als het wel zo is...laat het op zijn beloop...dan gaat het vanzelf (bij ons wel iig).
    Succes meid!
    Elmo

Deel Deze Pagina