Update prinses

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door prinses, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat maakt het dus wel lastig, niet weten wanneer je NOD is. Heb ik helaas dus een aantal dagen broekgluurdagen. En dat vind ik dus echt vervelend. Steeds denk ik dan, gelukkig nog niks! En dan valt het toch tegen als je weer iets ziet. Ach ja, ooit zal het niet meer vervelend zijn. :)

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik moet eigenlijk huiswerk maken (voor een cursus), maar het lukt alweer niet. Hoe bedoel je verslaving? :)

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    heb je ook gemist!
    kunnen we weer lekker beppen!

hopelijk voel je je snel weer lekker in je vel!

dikke kus
    natas

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik voel me gelukkig alweer beter in mijn vel. Ik heb alle dingen af, die ik af moet hebben. Dus nu kan ik weer proberen te genieten.

Alleen zit ik nu weer in de wachtdagen. Vreselijk. Ineens komen er alweer allerlei doemverhalen op. Stel nu dat het niet lukt met iui, dan gaan we verder met ivf, en als dat nu niet lukt, etc. Mijn vriend zei: Je zit er alweer veel te veel bovenop, laat het los! Dat wil ik ook, maar het is soms zo moeilijk. :oops:

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hey mutsie, je bent nog niet eens bij IUI dus probeer geen gekke verhalen in je hoofd te halen!.
    Misschien is IUI gewoon het zetje die jullie nodig hebben!

ik ken het hoor, merk aan mezelf dat ik ook verder ga denken.

liefs
    Natas

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het zal wel een soort zelfbescherming zijn, een voorbereiding op of zo!
    Maar Natas, zullen we gewoon afspreken dat we deze maand zwanger zijn/worden, wel net zo makkelijk ;).

Is je klusweekend al begonnen?

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja ik ken dat, maar je maakt jezelf er helemaal gek mee.
    ik heb besloten dat ik het maar allemaal op me af laat komen, kan er toch niks aan doen of veranderen.

Lijkt me een goede deal!

hahaha ja we hadden gister ochtend gelijk maar geklust hahaha en dan vanavond laat tijdens de eisprong. (zit dan ook al weer 40 uur tussen)

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Veel plezier dan maar vanavond! Moedig de zwemmers maar aan, dat helpt vast! Ik ga nu even boodschappen doen, want morgen met pasen komt de familie. Is wel gezellig als we wat in huis hebben. Tot later!

En die instelling van jou, die ga ik vandaag ook toepassen. Of ik nu ga sippen of niet, het helpt toch niet. Het enige wat ik er mee bereik is dat de dag er niet leuker op wordt. Toedeledokie!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier nog steeds de wachtsstand. Ik ben alweer bang voor de komende ongi. Ik weet zeker dat die gaat komen, want heb dezelfde symptomen als anders.

Ook ga ik proberen iets minder op het forum te zijn. Mijn vriend vind het vervelend dat ik zo vaak en zo lang achter de computer zit. En als ik heel eerlijk ben, heeft hij daar gelijk in. Dus ga iets proberen te minderen. Dat betekent wel even iedere dag kijken, maar dan niet de hele avond erachter blijven zitten.

Fijne tweede paasdag!

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo'n forum kan erg verslavend werken ja....
    Maar vergeet idd niet..je relatie is het allerbelangrijkst!
    En soms is het gewoon even rustiger om even afstand te nemen.
    Ook al neem je nu wat afstand...denken wel aan je hoor. En hopelijk dat het geluk je ook nog vind in de komende 4 maanden (liever de 1e dan de 4e, snap ik hoor ;) ).
    Veel succes, groetjes, Eva.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Elmo'tje duimt stug dat de ongi je in de steek laat deze maand hoor...en nog vele komende maanden.
    Wij zitten nu gezellig samen boven achter de pc (hij die van hem en ik die van mij ;))
    Beneden hebben we elk ons eigen toppie...ideetje misschien :)

Maarre...ik hoop dat je een leuke Pasen hebt gehad en de boel even van je af hebt kunnen zetten.
    Go go go meid!

Elmo

12. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Duim nog steeds voor je meid.....
    Hoop dat je samen een leuk weekend hebt gehad, je relatie is belangrijk en als je dan een stapje terug moet nemen van het forum is dat dan ook het beste.
    Maar hier bllijven we aan je denken hoor ;)

Hoop dat de :evil: je in de steek zullen laten meid......

Succes

Liefssss

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jullie zijn lief! We hebben het er vandaag nog eens over gehad. Het is niet zo, dat ik helemaal niet meer kom, maar ipv 20 keer kijken op een dag, ga ik het beperken tot 1 a 2 keer.

Enne.....ik heb fijne paasdagen gehad!

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    toch maar msn?
    ik moet je anders zo missen! :cry:

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieve Natas, ik kan je echt niet missen, dus ik blijf je zeker volgen.
    Ik probeer juist minder op de computer te gaan. Het gaat niet speciaal om de zwangerschapspagina, dus msn is dan ook geen oplossing. Maar als ik iedere dag nog even kijk, kunnen we ook nog kletsen.

Ik ben namelijk zo verslaafd, dat ik dus ieder vrij moment erachter zit. Dan maak ik veel te weinig tijd vrij om samen dingen te doen met mijn lieve vriendje. Dus ik blijf heus, en misschien dat jullie het niet eens zo merken, maar gewoon iets minder intensief.

Knuffel!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je hebt gelijk meid... als je maar je verhaal kwijt kan hier, dat is het belangrijkste!
    Natas.... heb medelijden met je hoor!
    Elmo

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    pompidomdidom..........hier is het nog steeds afwachten.

Vandaag lekker vrij, dus weer even lekker op het forum. :)

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    heej prinses nog op het wachtbankje en afstand nemen van het verslaafde pctje.
    zekers met het mooie weer in aantocht lekker samen met vriendlief dingen ondernemen.
    Ben benieuwd hoe je wachttijd afloopt meid...
    kus liek.

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Vandaag ga ik stiekem toch op het pc'tje (vriendlief is namelijk aan het werk). Met het mooie weer, gaan we vast leuke dingen doen. Barbeque'tje of zo! Altijd leuk!

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ghehehe stiekem op de computer! :D

Deel Deze Pagina