<Update> Rioolbaby china

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lola86, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
  2. Delta

Delta Niet meer actief

Was het nou per ongeluk door gespoeld? Ik kan de link niet openen..

3. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Dus de moeder die haar kind in een rioolpijp dauwt krijgt haar kind terug? Of begrijp ik het nu verkeerd? Belachelijk

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Als je goed leest dan beviel ze op het toilet, was aanwezig bij de reddingsactie en probeerde haar kind te vangen, maar hij was te glad.

5. Delta

Delta Niet meer actief

En dat kind spoelde zo door de wc? Hoe kan dat nou, moet je toch eerst voor doortrekken?

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Meisje van 22 die de zwangerschap verborgen heeft gehouden. Gelukkig dat het ventje het goed maakt.

7. Partyrocker

Misschien hebben ze in china gewoon een rechtstreekse pijp?
    Geen idee. Als je kijkt naar de gaatjes hier in de wc's lijkt het me sowieso te klein om er een baby doorheen te krijgen.

8. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    In het eerste filmpje hoor je de verslaggever ook zeggen dat je de voetjes zag als je in het toilet keek. Dus de baby is niet doorgespoeld maar zat klem in het eerste stuk afvoer. Ze hebben daar geen zwanenhalzen in het toilet net als hier.

9. Delta

Delta Niet meer actief

Vind het maar vreemd...

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wou ik net schrijven :)

En de baby zat ook echt klem in de pijp met z'n lijfje. Benieuwd hoe het allemaal gebeurd is.

Godzijdank is alles oké met de baby

11. Delta

Delta Niet meer actief

Ah zo, dankje voor de uitleg, ik heb dat niet gehoord in het eerste filmpje namelijk!

12. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Zo kan je weer zien dat er vaak een ander verhaal achter zit dan dat men (de telegraaf ;)) ons laat denken

13. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Huh, dit is toch een totaal ander verhaal dan een paar dagen terug! Eerst was de moeder toch ook zoek? En nu ging het opeens per ongeluk.. ?

14. Partyrocker

Ja ik bedoel, ze hebben in sommige landen beerputten, dus je kan er niet vanuit gaan dat het in China hetzelfde is als hier toch?

Is wel grappig dat dit eigenlijk een schoolvoorbeeld is van vooroordelen e.d. en het gewoon een ongeluk blijkt te zijn en dat meisje niet gevlucht was, maar zelf alarm sloeg en bij haar kindje bleef toen deze gered werd.

15. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja dat dacht ik ook al.....een buurman hoorde babygehuil en wist niet waar het vandaan kwam en heeft toen de alarmdienst gebeld of zoiets.
    Maar goed, vind het maar vreemd :(

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hmmm.. In ieder geval blij dat alles goed is met de baby.

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Vanmorgen stond er heel stuk in het AD. Moeder had zwangerschap verborgen gehouden en is stiekem op het toilet bevallen. Ze heeft zelf de huisbaas en alarmdiensten geïnformeerd. Kindje is naar grootouders omdat moeder nog in het ziekenhuis ligt. Jammer dat een verhaal altijd eerst verkeerd in de media terecht komt.

19. Partyrocker

En NOG verteld de Telegraaf maar de helft van het verhaal.
    Vind het zo jammer, die moeder werd afgedaan als monster, sadist etc.
    En waardoor? Omdat er op de redactie bij bepaalde kranten e.d. niet genoeg research wordt gedaan om er een kloppend verhaal van te maken.
    Juist daardoor probeer ik bij dit soort verhalen niet te snel te oordelen. Heb ik nu ook niet gedaan en ik ben maar blij ook. Vind het onwijs onwijs sneu voor de moeder. Die wordt in de rest van de wereld afgedaan als een beest.

Deel Deze Pagina