te laag hb

Discussie in 'Prematuur' gestart door sonya one love, 28 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

helaas heeft ons meisje een te laag hb. Was vorige week ook al en ze zijn toen gestart met ijzerdrankjes.
    Nu een week later is ze weer doorgezakt naar 4.4
    De grens is 4.5.
    De kinderartsen hebben vanmiddag overleg en gaan kijken om eventueel een bloedtransfusie! te overwegen..
    Ben zo bang.
    Schijnt veel kans hierbij te zijn op infecties.
    Verder oogt ons meisje helemaal niet ziek. temp is goed, is alert en drinkt alles wat ze moet hebben.
    Dat vinden ze ook raar.
    Maarja zit met mijn handen in het haar. De weg naar huis was er bijna en nu dit....
    ik weet het niet meer.
    Heeft iemand ook een kindje gehad die een bloedtransfusie heeft moeten ondergaan?

2. gulusta1

gulusta1 Lid

17 apr 2007
    8
    0
    0
    Mooie foto's zeg. Ik wens jullie heel veel sterkte.

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam heeft een stuk of 7 transfusies gehad. En ze zag er daarna echt veeeeel beter uit. Ze heeft daar nooit een infectie van gehad. (wel andere oorzaken)

4. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    mijn dochter (was 1250 gram bij 36 weken geboren) had ook een laag HB. ze kreeg ook ijzer (drankje) en een week later prikte ze opnieuw.... nog steeds te laag.

echter had haar kinderarts gezegd dat het helemaal geen zin had om met een week weer te prikken, omdat het langer tijd nodig had om haar HB omhoog te krijgen. zeker 2 weken. misschien nog een weekje aankijken?

mijn dochter heeft uiteindelijk geen bloedtransfusie gehad, en wel 4 weken haar ijzerdrankje. is helemaal goed gekomen met onze meid!

sterkte meid! ik hoop datj e kleintje snel meer naar huis mag!

Deel Deze Pagina