Waar vind ik grote meubels? In de woonwarenhuizen zijn het veelal kleine meubelen, doelgroep rijtjeshuis maar ik zoek gróóót! Een bank met grote kussens en poef Een tafel voor minimaal 3 stoelen aan weerszijde, ruim passend. Mooie grote winkelkast Stoelen van formaat Tips?
Ik heb destijds m'n meubels bij Morres gekocht, ze waren eigenlijk wat te groot voor mijn rijtjeshuis.
Wij hebben onze eetkamertafel van 3.20m, met 4 stoelen per zijde gekocht bij Meu.bilex. Daar hebben ze ook grote hoekbanken en voor mijn gevoel netjes geprijst!
Ik heb een salontafel van 1m bij 2,5m; komt bij Rofra vandaan. Daarom heen staat een hoekbank; bij meerdere winkels kun je die zelf samenstellen in de vorm en maat die je wilt. Verder kun je overwegen om iets op maat te laten maken
In de showrooms hebben ze vanwege de ruimte vaak de kleinere maten staan, maar ze kunnen wel groter besteld worden.
Ik heb ze idd ook gekocht bij Pronto wonen.. Tafel waar 6 stoelen aan kunnen en de rest is ook vrij groot.. Wat ook al genoemd is de maten kunnen vaak wel groter, wat er staat is een voorbeeld en kan meestal naar wens wel geleverd worden..
In iedere woonwinkel staan ook grote meubels. Behalve als je naar leenbakker, kwamtum etc gaat. Maar volgens mij is er verder genoeg te vinden.