Update topic verbouwing

Discussie in 'De lounge' gestart door Zuul, 6 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Oooh heerlijk! Eindelijk weer daglicht het huis in!
    Hopelijk komt er nu wat geluk en gaat de rest allemaal sneller dan nu verwacht!
     
    Vero0504 en Zuul vinden dit leuk.
  2. bababoe

    bababoe Fanatiek lid

    11 mrt 2011
    1.648
    592
    113
    Zuul wat enorm fijn!! Jullie hebben hetzelfde soort kozijn als wij nu, daar ga je super blij mee zijn!
    Slim om even een paar maanden te wachten tot het allemaal achter elkaar kan. Beter nog 1 keer kort in de zooi dan maanden achter elkaar. Ik duim voor jullie dat de lening erdoor komt, hoe zuur ook dat je nu dubbel moet betalen voor iets dat je nog niet hebt. Is er al meer bekend omtrent de aangifte tegen je eerdere aannemer?
     
    evsi en Zuul vinden dit leuk.
  3. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    @Zuul ik vind echt oprecht dat jullie crowdfunding hiermee verdienen. Jullie hebben er alles aan gedaan en zo lang gewacht. Denk er toch samen nog eens over na.
     
    Clairemin, Syane en Zuul vinden dit leuk.
  4. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Wauw wat een licht!!! Snap dat dit tranen oplevert.
    En echt, mocht je crowdfunding opstarten: laat het aub weten. Tag me dan ook voor de zekerheid!!
     
    Syane en Zuul vinden dit leuk.
  5. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.520
    3.208
    113
    Vrouw
    Ja we zijn nu al megablij ermee! Het is zo enorm fijn om weer licht in huis te hebben!
    Ik wil eigenlijk niet teveel ingaan op de oude aannemer maar ik kan wel zeggen dat de zaak nog steeds bij de recherche ligt en dat de zaak veeeeeeeeeel groter en ingewikkelder in elkaar steekt als eerst gedacht. Wij hebben nog regelmatig contact met de politie en de wijkagent, die de zaak aan het rollen kreeg waarvoor wij eeuwig dankbaar zijn, komt ook soms aanwippen om te kijken hoe het ervoor staat. Hij is zeer begaan met ons!

    Wel heb ik een klacht ingediend over hoe wij bejegend zijn door de politie tijdens het aangifte doen en later nog toen we 112 hebben gebeld. Het werd continu gegooid op het civiele aspect van de zaak. Terwijl wij allang wisten dat het ook strafrechtelijk was en de zaak al voor onze aangifte bij de recherche lag.
    Daar heeft de politie zeer serieus op gereageerd en de betreffende agent is bij ons thuis geweest en heeft ook excuses aangeboden voor het feit dat wij bijna belachelijk gemaakt werden tijdens de aangifte. Om het maar even zo te formuleren.:oops:
    Onze klacht heeft als gevolg dat er serieuzer en met meer prioriteit naar de zaak gekeken word en dat de politie, in onze gemeente, de intentie heeft om de communicatie onderling te verbeteren. Daarbij gaan ze ook kijken naar het aanpassen van het trainen van agenten op het civiel/strafrecht. Dat het niet zo zwart/wit is als het lijkt en dat ze daar dus nuances in aan moeten gaan brengen.
    Met deze beloftes zijn wij dan ook megablij en het sterkt ons alleen maar in ons idee om deze zaak naar de tweede kamer te brengen om ervoor proberen te zorgen om het aannemerschap een soort beschermd beroep te maken. Of om het in ieder geval moeilijker te maken om zomaar aannemer te worden, want ik kan morgen een bv oprichten en ik kan mezelf aannemer noemen. Daar moet verandering in komen!

    We zijn dus niet alleen druk met geld/verbouwing zaken regelen maar ook zeker nog elke week druk bezig met het aanleveren van bewijsmateriaal, verklaringen of het opsporen van andere gedupeerden en die aansporen tot aangifte doen wat, verbazingwekkend genoeg, nog niet zo makkelijk gaat!
     
    Spectre, NiVa0230, sabagirl en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. bababoe

    bababoe Fanatiek lid

    11 mrt 2011
    1.648
    592
    113
    Wauw wat een verhaal! Goed dat jullie je erin vast gebeten hebben, hopelijk sluiten toch nog veel meer mensen zich aan bij de aangifte (of doen ze aangifte bedoel ik), en super dat de politie iets doet met wat er mis is gegaan.
    Maar voor jullie; heerlijk dat er nu idd weer licht in huis is, en licht aan het einde van de tunnel! Ik hoop dat jullie die 25000 bij elkaar krijgen (door lening of crowdfunding of wat dan ook) want jullie verdienen het zo om ook een beetje rust te kunnen hebben en dit allemaal achter je te kunnen laten en te genieten van jullie huis.
     
  7. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.459
    10.661
    113
    Eens!
     
  8. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.520
    3.208
    113
    Vrouw
    Ik vind het een hele hoge drempel om te doen. Ik durf dat niet:oops:
    Wel heel lief dat jullie allemaal zo enorm meeleven! Het helpt mij ook echt dat ik hier gewoon even mijn hart kan luchten en foto's kan plaatsen.
    Hopelijk kunnen we binnenkort de media opzoeken. Mijn man is het daar nog niet helemaal mee eens maar ik vind dat het moet willen we echt verder komen met dit soort praktijken moeilijker maken voor anderen.
     
  9. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Media opzoeken is ook heel verstandig, snap dat die drempel ook hoog is.
    Misschien gaan meer mensen het idee van crowdfunding dan wel aandragen :thumup:
    Ik las net de rest van je verhaal van de politie, wat moet dat een extra klap zijn geweest eerst en wat goed dat jullie daar vast in zijn blijven houden en dat jullie excuses hebben gekregen!
     
    Zuul vindt dit leuk.
  10. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    @Zuul letterlijk licht aan het einde van de tunnel! Balen dat het allemaal zo bij jullie moet lopen, gelukkig zijn jullie nu op de goede weg met een betrouwbare aannemer.

    En terecht dat jullie er zoveel werk van maken. Al kan je maar 1 iemand de ellende besparen die jullie gehad hebben dan is dat al winst.
     
    Zuul vindt dit leuk.
  11. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.520
    3.208
    113
    Vrouw
    De persoonlijke lening die we hebben aangevraagd is goedgekeurd en we kunnen de beneden verdieping dus afmaken:D
    O ik ben zooooooo onwijs blij! Ik moest het even delen:roflmao:
     
    MoreLife, Zara75, Wenda en 46 anderen vinden dit leuk.
  12. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Wauw!!! Ik doe even een dansje voor je! :D
     
    Zuul vindt dit leuk.
  13. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.812
    7.140
    113
    Vrouw
    Ohhhh wat onwijs fijn!!
     
    Zuul vindt dit leuk.
  14. Kyra73

    Kyra73 Fanatiek lid

    24 okt 2013
    1.563
    453
    83
    Wat ontzettend fijn voor jullie!
     
    Zuul vindt dit leuk.
  15. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Wat super!! Mis nu echt de emotie met feest muts en toeter:D
     
    Zuul vindt dit leuk.
  16. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Jaaaaaaaaa *dansende bananen poppetjes*
     
    Zuul vindt dit leuk.
  17. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Wauw wat fijn!!!!
     
    Zuul vindt dit leuk.
  18. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.520
    3.208
    113
    Vrouw
    Ondanks dat er de komende maanden geen ontwikkeling kwa verbouwing zal zijn wilde ik hier toch nog een klein stukje schrijven.
    De laatste dagen speelt het verhaal behoorlijk op in ons dorp. Aanleiding is een aanslag op het huis van onze oude aannemer.
    De pers heeft het verhaal opgepikt en gesproken met de vrouw des huizes daar. Daar is een artikel van online gekomen. Hierop heb ik, samen met een andere gedupeerde, dezelfde journalist gesproken en ons verhaal gedaan zonder veel details. Puur alleen wat ons is aangedaan. Dat artikel zou afgelopen weekend uitkomen, echter is dat niet gebeurd aangezien ze "niet zomaar iemand aan de schandpaal kunnen nagelen". Ik vind het bizar, het artikel wat al in de krant staat, staat vol met onwaarheden en onderandere wij als opdrachtgever word de schuld van het faillisement in de schoenen geschoven. Wij! Wij die 65.000 betaald hebben voor een stel heipalen(die hij niet betaald heeft aan de heier), een fundering en een gesloopte achtergevel. Alleen omdat er geen namen genoemd worden mag dat dan weer wel?

    Ik vind het echt zo bizar dat dit soort mensen aan alle kanten beschermd worden en wij mogen het lekker uitzoeken. Zelfs de verzekering doet nog steeds moeilijk over het wel of niet persoonlijk aansprakelijk stellen voor de gedane schade. En daar zijn we dus gewoon voor verzekerd en betalen we elke maand premie voor.

    Snappen jullie het nog?:o:

    Voor de geïnteresseerde:
    https://www.ad.nl/alphen-aan-den-rijn/alphens-gezin-ligt-nog-op-bed-als-verdachte-brandbom-tegen-het-huis-gooit-we-zijn-ons-rot-geschrokken~a281b436/
     
  19. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.346
    12.034
    113
    Vrouw
    Tjonge wat een ontwikkelingen.
    Jammer dat jullie kant niet gepubliceerd wordt. Niet eerlijk idd.

    Het door jou gedeelde artikel kan ik niet lezen, dat is alleen voor abonnees.
     
  20. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.812
    7.140
    113
    Vrouw
    Bizar. Belachelijk idd dat jullie kant dan niet wordt gepubliceerd.
     

Deel Deze Pagina