Bedankt! Niet echt een update, maaaaaaaaaaar, het is augustus. Dat betekend dat ze deze maand gaan beginnen met ons huis afmaken❤️ Nog maar 3 weken Bijgevoegd een foto van hoe vreselijk de bende is op dit moment omdat we aan het inpakken zijn. Hier hebben we dus vanaf februari in geleefd en over +/- 12 weken hebben we weer een volwaardig huis NOG MAAR 3 WEKEN
Super, het einde is eindelijk in zicht!! En ik zie dat de kinderwens niet meer op pauze staat, heel veel geluk toegewenst ♥️
Ondanks dat het een kutsituatie is vind ik de euforie die ik krijg van het helemaal zelf(zonder man) uit elkaar halen en slopen toch wel heel lekker! Dit voelt toch wel enorm goed en ik denk dat we zometeen ook heel erg trots op onszelf kunnen zijn Mijn man regelt alle financiële en regelzaken met de aannemer en ik ben tot nu toe meer van het fysieke werk. Komend weekend gaat alles eruit! Keuken, muur, vloer en moet het huis leeg zijn. NOG MAAR 2 WEKEN
Precies dat! Gelukkig kun je er nu grappen over maken. Wat een ellende hebben jullie moeten doorstaan zeg
Toch fijn om te merken dat het ook anders kan. Afgelopen maandag zijn ze begonnen en ze werken hard door! Elke ochtend om 8.00 starten tot 16.00. Echt geweldig! Over ongeveer 6 weken zijn ze klaar, dan zal ik nog wel een update plaatsen. Voor nu gaan we genieten van onze vakantie en het feit dat ons huis na 1 jaar niet meer "kapot" is, zoals ons dochtertje altijd zegt.
Wat een fantastisch vooruitzicht zeg na al die ellende. Wat fijn dat het toch gelukt is om al het geld bij elkaar te sprokkelen en dat het nu afgemaakt wordt.
Oh wat een fijn vooruitzicht!! Geniet heerlijk van jullie vakantie, straks kunnen jullie ook thuis genieten van een huis dat af is (en de rust etc). Het is jullie zo gegund!