Ik hoop dat jullie het verlies qua geld er iig dubbel en dwars uithalen met die zaak tegen de oude aannemer! Alle stress en verdriet zal het wel niet wegnemen, maar hij komt er dan op zn minst niet mee weg. En wat ziet het er mooi uit! Fijn dat het eind nu zo dichtbij is.
Wow zeg! Echt een hele mooie vloer! Als ik ooit een aannemer nodig heb dan weet ik je te vinden! Wat betreft onze grote vriend de L ul, valt daar nog wat te halen? Of mag hij de bak in? Hebben jullie met andere slachtoffers samen aangifte gedaan? Hoop echt dat hij zwaar gestraft wordt, en niet over een paar jaar verder gaat onder een andere naam.
Goeie vragen, kan ik hier zo openbaar niet echt over uitwijden nog Geld terugkrijgen konden we in eerste instantie wel vergeten maar er is nu een hele kleine kans dat we in ieder geval iets terug kunnen krijgen!!! En iets is beter dan niets!
Oh fijn zeg! Elke euro is er 1! Volgens mij wilde of zat hij afgelopen kerst in curaçao, dus als er geld voor die tickets was, zal er vast nog wat meer zijn. Al dan niet op naam van zijn vrouw... Begrijpelijk dat je vanwege de zaak nog niets mag zeggen. Ik zal het vast tzt wel ergens lezen. Hopelijk komt de zaak snel voor en wordt deze in jullie (financiële) voordeel beslist!
Sorry wat zeg je nou Kan je mij misschien in pb hier meer over vertellen? Trouwens, ik weet ook dat hij gewoon nog lekker naar voetbalwedstrijden/formule 1 enzo gaat. Dus ja, er is geld. Hij krijgt namelijk gewoon een uitkering, een uitkering van het belastinggeld wat onder andere wij betalen
Wat een verschil al! Het wordt prachtig! Wat een heerlijk idee moet het zijn om straks eindelijk je keuken te zien en in dit mooie 'nieuwe' huis te wonen. Nog heel even…
@Zuul oh wat ziet dat er goed uit! Het einde is in zicht! Ik hoop echt dat ze die l*l goed aanpakken en helemaal kaal plukken!
Ziet er prachtig uit! Ik zoek nog een aannemer (op termijn) dus stuur maar een PM! Heb zowaar een klusje gevonden die ik niet zelf aandurf en ook niet onder de categorie valt waar ik wel mn contacten voor heb.
Kleuren zitten erop! Ik had het zelf liever hoger gezien maar mijn man wilde het zo. Nouja prima. Volgende week word de keuken geïnstalleerd en dan kunnen we volgend weekend een flesje champagne opentrekken Edit: daar waar de andere 2 kleuren abrupt stoppen komt een kast haaks op de muur te staan!
Nee ik wilde de "lambrisering" graag hoger omdat het zo'n lange muur is ziet het er wat gek uit. Maar dat komt ook omdat er nog geen meubels in staan en de vloer nog bedekt is. Die word vandaag gevoegd en dan gaan we ook zien hoe de vloer er helemaal uitziet! Zodra die lag is hij bedekt met stucloop omdat het plafond en de muren werde gespoten en geverfd.
Mooi geworden, heeeeel veel woonplezier gewenst na alle ellende op naar mooie feestdagen in jullie vernieuwde woning