Uitslag bloedonderzoek bij mij was goed(progesteron)ze kon daaraan aflezen dat ik dus wel eisprong heb =D> het zaad van mijn partner,daar was ze iets minder tevreden over.. ze vroeg of ie in die periode eens koorts of een ontsteking gehad heeft. "Niet dat ik weet",zei ik. Nu zou het zowaar kunnen,dat we het ietsjes te laat hebben ingeleverd,het moest binnen een uur namelijk maar ivm de drukte op de weg enz.was ik volgens mij iets van 10 min.te laat Nu ergens in april nog eens een zaadonderzoek(zoals het zaad er nu uit zag,is het zeer geschikt voor inseminatie)en evt.een baarmoederfoto bij mij
Ai 10 min. te laat. Wat balen zeg! Ook balen dat het nu nog zo lang duurt voordat je weer kunt inleveren. Maar toch succes meid! Ga d'r voor Liefs Ester
Ik hoop ook voor je en natuurlijk voor je ventje dat de tweede uitslag van het onderzoek positiever is. Succes.
of het echt aan die 10 min. ligt zou ik niet weten meid, beter is idd om het de volgende keer dan maar daar te "produceren" wij hebben de mazzel 2 min. van het ziekenhuis af te wonen dus kan het hier thuis gedaan worden... hoop in ieder geval van harte voor je dat de uitslag in april beter is, en trouwens dat het helemaal niet meer nodig zal zijn.... liefs smoekie