Vandaag heb ik de Pregnyl weer gekregen, dus morgen moeten we verplicht aan de klus. Nu is het klussen op zich altijd heel erg leuk en lekker, maar als het verplichte element erbij komt, is mijn man niet te genieten! Hoe lossen jullie dat op? En dan heb ik meteen nog een vraagje: Na hoeveel uur moet je aan de klus als je de Pregnyl gekregen hebt? Vorige keer werd bij ons 36 uur gezegd, maar nu zegt een andere gyn. 32 uur.... ik snap er niets meer van!
Misschien kan je je man een keer verwennen met een massage of iest in die richting. Wij hebben maar twee keer "verplicht" moeten klussen. een daar hadden we op zich veel lol in. wij hebben niets speciaals ervoor gedaan. Volgnes mij staat er 32 tot 36 uur voor na de pregnyl. maar zeker weten doe ik het niet hoor veel plezier iig. liefs Lydia
Ik vond het ook vreselijk elke keer weer verplicht seksen, al hadden we allebei geen zin...ik vond het een ramp, en ik werd er niet vrolijk van. Inmiddels is het verplichte er van af, we weten dat de natuurlijke weg niet meer mogelijk is, en sindsdien is het weer leuk. Kop op meid! Succes! Liefs Ester
Ja, hij wordt chago als ie er alleen al aan denkt, dat het een verplicht nummertje is, zeg maar.... En nou is het ook nog zo dat het morgen tussen half 5 en 5 moet.... en dat we op dat tijdstip eigenlijk al een afspraak hebben staan (afspraak is 2 maanden geleden al gemaakt).... Gelukkig zijn het zijn ouders, en kunnen we gelukkig eerlijk vertellen wat er aan het handje is ( ), maar echt klussen op het gemakje doe je dus ook niet en die kaarsjes op klaarlichte dag is ook als een lul op een slagroomtaart.... Ow, daar over gesproken.... ik krijg ineens ideeen! 8)
ik denk dat mijn vriend er niet zoveel moeite mee zou hebben maar ikzelf ben al niet zo makkelijk in de mood te krijgen dus dat zou voor mezelf dan niet zo prettig zijn... ik zou zeggen probeer er zo min mogelijk aan te denken dat het een verplicht nummer is. Geef er een romantische draai aan een een hele geile draai op de eettafel ofzo succes en veel plezier!
Kan ik me best voorstellen dat het als het verplicht wordt niet gaat lukken. Mij hebben ze gisteren gezegd dat als er te zien is dat er eitjes groeien, er eerst een samenlevingstest gedaan moet worden. Ik vindt het nu al verschrikkelijk als ik er aan denk dat je dan verplicht sex moet hebben. En dan de dag erna kijken hoe de zwemmertjes het doen. Jakkie bah! Ik wens je veel succes (en toch veel plezier) Groetjes Nancy
Ik heb ook een vraagje, weet iemand of een hoogtepunt noodzakelijk is? Ik bedoel, geeft het meer kans, of maakt het niks uit? Ze vertelde ons dat het beter was, of dat het meer kans geeft, als we seks hebben na de IUI, maar ja, of dat gewoon voor meer zwemmers goed is, of dat de hoogtepunt de kans grooter maakt?
gewoon proberen niet te veel over na te denken en ondanks dat het verplicht is proberen te genieten anders gaat de lol er snel van af en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. En wie weet is dit wel de laatste keer en ben je daarna lekker zwanger
hoi ik heb 13mnd lang pregnyl gebruikt de dag dat je mag prikken word ook aangeraden het dezelfde dag nog tedoen met je partner als je pregnyl gebruikt krijg je na 38 uur je eisprong kan ook wat eerder hoor dan was bv je ei al 20mm en stond dus ook al op knappen dus als je dezelfde dag met je partner vrijt en dan om en om de dag is dat genoeg hoor ik kreeg vaak na die 38 uur pijn in mijn onderbuik wat ik normaal nooit had dat was dus de eisprong van de pregnyl gr romy