Heel herkenbaar :x Heb ik trouwens ook een hele periode gedaan idd, korte rokjes, leuke broeken, een leuk blousje, makeup. Op zich deed ik dat ook wel tijdens mijn eerste huwelijk, maar ik kreeg altijd commentaar. Echt waar, dat voor de spiegel staan heeft voor mij echt wonderen gedaan, al klinkt het misschien heel dom voor iemand die niet in zo'n situatie heeft gezeten. Je bent zo naar beneden gepraat en nu moet je jezelf elke dag weer omhoog praten.
Doe dat, de eerste paar keer is wel vreemd hoor maar het went gauw. Niet dat ik hardop voor mijn spiegel stond, maar wel in gedachten dus (klinkt iets minder raar ) Maar bij mij hielp het. Ik doe het nu nog weleens (na 13 jaar !!) als ik niet lekker in mijn vel zit, verdrietig ben of gewoon er even doorheen zit, helpt altijd. Wat ik ook wel doe is mijn zegeningen tellen: dus als ik me verdrietig voel dan denk ik aan alle positieve dingen in mijn leven, meestal ben ik daarna weer stukken vrolijker.
Wat fijn dat je deze stap hebt durven zetten voor jezelf! Wil je heel veel geluk wensen jullie komen er wel
Volgens mij kan ik me jouw topic nog wek herinneren. Ik ben blij om te lezen dat het nu goed met je gaat. Houd je hoofd omhoog en geniet van je dochter. Jullie zijn het waard!
Ik kan me jouw topic nog herinneren. Wat ontzettend stoer dat je de stap hebt genomen om voor jezelf en je smurfje te kiezen. Jullie gaan het best redden zo te lezen.
Wat dapper dat je deze stappen hebt genomen! Je bent een dappere vrouw! Ik wil jou en je dochter een hele fijne toekomst wensen!
Wat goed dat je voor jezelf en je dochtertje gekozen hebt!! Het is niet makkelijk om zo`n stap te nemen en gelijk weg te gaan, dat heeft tijd nodig. Heel goed dat je die stap hebt genomen, zodat jij en je dochtertje nu de rust hebben die jullie verdienen!! Het is fijn om te lezen dat je nu zoveel beter in je vel zit, een eigen huisje hebt en samen met je meisje weer geniet van het leven.
wat goed meid je deze stap heb durven te zetten en jullie weer kunnen lachen en genieten een hele dikke pluim voor je meid en onwijs veel respect
Ken je oude topic ook niet.. Maar super dat je deze beslissing hebt genomen en voor jou en je dochtertje gekozen hebt! Veel geluk, en geniet lekker van de toekomst!
Hoi mamsvanm, wat herken ik veel aan mezelf bij je verhaal. Alleen heb ik geen kiendje maargoed... Wat een heerlijk gevoel van vrijheid en dat je onafhankelijk ben is een goed teken. Je hebt je weg gevonden om voor geluk te kiezen en niet door normen en waarden van je toenmalige man. Ik wens je veel geluk met je dochtertje en ik wil iedereen adviseren: - Als je altijd ruzie heb met je man/vriend. Lost het op! - Indien niet opgelost, ga beiden professioneel hulp zoeken. - Als hij je lichamelijk of mishandelt, de knoop doorhakken. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar succes verhalen bestaan echt! Zorg dat je altijd een back up (je familie of vrienden), mocht het tijd zijn om door knoop door te hakken. Ik ben vrolijker en goed in m'n vel omdat ik niet afhankelijk ben aan een man! Zoals de TS'er! Er bestaan echt oplossingen! <3