Update van mij over een toppic van ongeveer een jaar geleden...

Discussie in 'De lounge' gestart door mamsvanm, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heel herkenbaar :x Heb ik trouwens ook een hele periode gedaan idd, korte rokjes, leuke broeken, een leuk blousje, makeup. Op zich deed ik dat ook wel tijdens mijn eerste huwelijk, maar ik kreeg altijd commentaar.

Echt waar, dat voor de spiegel staan heeft voor mij echt wonderen gedaan, al klinkt het misschien heel dom voor iemand die niet in zo'n situatie heeft gezeten. Je bent zo naar beneden gepraat en nu moet je jezelf elke dag weer omhoog praten.

2. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Weet je wat.... ik gaat t gewoon doen, mamabri!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Doe dat, de eerste paar keer is wel vreemd hoor :D maar het went gauw. Niet dat ik hardop voor mijn spiegel stond, maar wel in gedachten dus (klinkt iets minder raar :p)

Maar bij mij hielp het. Ik doe het nu nog weleens (na 13 jaar !!) als ik niet lekker in mijn vel zit, verdrietig ben of gewoon er even doorheen zit, helpt altijd.
    Wat ik ook wel doe is mijn zegeningen tellen: dus als ik me verdrietig voel dan denk ik aan alle positieve dingen in mijn leven, meestal ben ik daarna weer stukken vrolijker.

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Wat fijn dat je deze stap hebt durven zetten voor jezelf! Wil je heel veel geluk wensen jullie komen er wel

5. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Dank je!!!!!

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij kan ik me jouw topic nog wek herinneren. Ik ben blij om te lezen dat het nu goed met je gaat. Houd je hoofd omhoog en geniet van je dochter. Jullie zijn het waard!

7. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Tx en een fijne avond :)

8. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Super knap meid!! Geniet ervan met je smurfje!!

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Goed hoor! En genieten met z'n twee :) echt petje af

10. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik kan me jouw topic nog herinneren. Wat ontzettend stoer dat je de stap hebt genomen om voor jezelf en je smurfje te kiezen. Jullie gaan het best redden zo te lezen.

11. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wat dapper dat je deze stappen hebt genomen! Je bent een dappere vrouw! Ik wil jou en je dochter een hele fijne toekomst wensen!

12. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Wat goed dat je voor jezelf en je dochtertje gekozen hebt!! Het is niet makkelijk om zo`n stap te nemen en gelijk weg te gaan, dat heeft tijd nodig. Heel goed dat je die stap hebt genomen, zodat jij en je dochtertje nu de rust hebben die jullie verdienen!! Het is fijn om te lezen dat je nu zoveel beter in je vel zit, een eigen huisje hebt en samen met je meisje weer geniet van het leven.

13. Islah

Islah Niet meer actief

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat.

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wat goed meid je deze stap heb durven te zetten
    en jullie weer kunnen lachen en genieten
    een hele dikke pluim voor je meid en onwijs veel respect:)

15. Yelice

Yelice Niet meer actief

Wat fijn dat het nu zoveel beter met je gaat! een goeie keuze geweest dus.
    Ik wens je al het goed :)

16. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik wens jullie alles geluk toe!

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ken je oude topic ook niet.. Maar super dat je deze beslissing hebt genomen en voor jou en je dochtertje gekozen hebt!

Veel geluk, en geniet lekker van de toekomst!

18. Gazy

Gazy Niet meer actief

Gefeliciteerd!! met de mooie start van de rest van je leven!

19. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Super voor je meid ben trots op jullie geniet van jullie welverdiende vrijheid
    :)

20. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi mamsvanm, wat herken ik veel aan mezelf bij je verhaal. Alleen heb ik geen kiendje maargoed...

Wat een heerlijk gevoel van vrijheid en dat je onafhankelijk ben is een goed teken. Je hebt je weg gevonden om voor geluk te kiezen en niet door normen en waarden van je toenmalige man.

Ik wens je veel geluk met je dochtertje en ik wil iedereen adviseren:

- Als je altijd ruzie heb met je man/vriend. Lost het op!

- Indien niet opgelost, ga beiden professioneel hulp zoeken.

- Als hij je lichamelijk of mishandelt, de knoop doorhakken. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar succes verhalen bestaan echt! Zorg dat je altijd een back up (je familie of vrienden), mocht het tijd zijn om door knoop door te hakken.

Ik ben vrolijker en goed in m'n vel omdat ik niet afhankelijk ben aan een man! Zoals de TS'er! Er bestaan echt oplossingen! <3

Deel Deze Pagina