Ik ben idd over het algemeen veel vrolijker al.... en word met de dag sterker! Echter worden de confrontaties met ex steeds heftiger... terwijl ik nu uit huis ben... Hoe K is dat?
Hartstikke goed van je meid! Je kan pas een eind aan zo'n relatie maken als je er zelf aan toe ben. Helaas weet ik dat uit ervaring. Hou je kleine meid en jezelf goed in de gaten hoor. In mei ben ik 10 jaar verder en ik ben helaas nog steeds samen met mijn dochter de wonden aan het likken. Dit soort mannen veranderen niet. Gelukkig heb ik inmiddels een hele lieve echtgenoot die mijn ex-man wanneer nodig is even flink op zijn plaats zet want ook na 10 jaar is hij nog steeds hetzelfde narcistische mannetje. Sta stevig in je schoenen en merk je dat het je te veel wordt, trek op tijd aan de bel bij de hulpverlening.
Ai jij hebt er nog lang na last van zeg....ik moet het nog maar zien hier, van de week liep t totaal uit de hand, omdat ik mannelijk bezoek had zeg maar.... Pfff mannen,... wij zijn ook personen hoor, geen stukje bezit.
geniet van je nieuwe leven samen met je dochter, knap dat je de stap gezet hebt en hopelijk tref je snel de liefde van je leven
Vandaag voor het eerst weer es naar een verjaardag van me zwager geweest, net thuis, smurfje deed t super, ging niet slapen, maar ach, slapen we morgen uit! Wat voelde het fijn, om es ouderwets met vrienden en een biertje te zitten zeg.... heerlijk, ja zo komen we er wel! Fijn weekend allemaal!
Ik heb je topic niet gelezen vorig jaar geloof ik, maar dapper hoor dame! Zoiets kost tijd en ondanks goede adviezen moet he er aan toe zijn. Kennelijk heb je het wel opgeslagen allemaal. Geniet!
En wat doen we vandaag..... heerlijk niksen, smurf rommelt, ik ben heeel rustig aan het wakker worden, en ja, hier door besef ik weer dat ik de juiste keuze heb gemaakt, ik kan weer genieten van de simpele dingetjes
Ook ik kende je verhaal niet maar wilde wel even zeggen dat ik het hartstikke goed vind van je! Wens jou en je dochter alle geluk van de wereld toe! Geniet er maar lekker van.
vertrouwd hoeft niet altijd iets goeds te zijn, zeker als ik lees hoe jullie er zo veel op vooruit zijn gegaan met z'n tweetjes! respect dat je die stap genomen hebt! Wat zal jij je heerlijk voelen en dat zal je meisje ook merken en die zal hierdoor zeker ook veel lekkerder in dr velletje zitten! geniet nog maar heel lang door zo!
respect meid! het is een moeilijke beslissing die je maken moet, heb het ook ooit moeten maken. Ik heb geen moment spijt gehad van deze beslissing. ben gelukkig met mijn zoon samen. 4 jaar heb ik voor mijzelf gekozen en nu is er weer een (prille) liefde in mijn leven wat weer erg leuk is allemaal Mijn zoon doet het prima, ook op school. Ik doe weer een opleiding en ben hopelijk voor de zomervakantie klaar hier mee Al met al heb ik een goede stap gedaan 4,5 jaar geleden en heb er geen moment spijt van gehad, als ik kijk naar wat ik nu heb dan ben ik heel gelukkig
Genieten doen we zekers.... tis gewoon rustig, we moeten niks meer, en als we wel wat willen, kan het gewoon. Geen continu op je tenen lopen gevoel meer, echt verlossend. Straks weer zomer, dan kunnen we elke dag zwemmen in het ijsselmeer, dat ligt om de hoek, hoe fijn vooruitzicht is dat zeg! We zijn er alle 2 gek op, dus ik kan niet wachten en smurfje ook niet! Ook heb ik nu weer een goed contact met mijn zus... terwijl we elkaar bijna 9 jaar lang niet echt gesproken hebben... zo fijn! Dit sterkt me in het gevoel dat ik goed bezig ben hoor! En het feit dat ik steeds sterker word, ik voel me gewoon groeien!
good for you!! heerlijk om dit te lezen meis! niet dat je pogingen te vergeefs zijn geweest, maar wel dat je lekker in je vel zit, je meisje het naar der zin heeft en je een mooie toekomst tegemoed gaat!! geniet van elkaar. enne alvast fijne zomervakantie
Pfff duurt nog veeeeeeeeels te lang de zomer hoor! We hebben trouwens wel een gaaf goal staan! Ik ga met mijn smurf in de vakantie een week te kamperen. Op de fiest, fietskar er achter, smurf achter op, tent mee en gaaaaaaaan.... Waarschijnlijk met de boot naar Stavoren, of de lelydijk over fietsen. Ik ging vroeger ook met de fiets op vakantie, dus dat ga ik mooi zo doen! Lijkt me helemaal super. En ja.... ook een echte uitdaging
Vandaag konden we zomaar op de fiets lekker weg gaan. Gewoon in een opwelling, heerlijk naar Medemblik gefietst, en een snack gegeten bij de snackbar, toen naar opa gefietst, en nu weer thuis. Gewoon omdat we zin hadden, en t mooi weer was. En ja ik ben TROTS nu, want nu ga ik merken waarvoor ik t doe... voor die heerlijke smile van ons
Ik helemaal in de wolken... wat me meisie kreeg vandaag een vriendje te spelen, in ons nieuwe huisie.. Echter jeetje... ik kan zo erg merken dat dat nooit mocht. Tis alleen maar geruzie... samen spelen etc heeft ze nog niet echt geleerd...... want ze kwam nooit ergens! Hopelijk veranderd dat snel... voordat niemand meer met haar wilt spelen.
Schrale troost.. Dat is het hier ook nog weleens hoor. Ik hou altijd een dvdtje bij de hand voor het geval ze elkaar in de haren vliegen