Update van mij over een toppic van ongeveer een jaar geleden...

Discussion in 'De lounge' started by mamsvanm, Feb 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

Dec 27, 2012
    431
    0
    0
    Hmmm ik moet gewoon leren ze te laten gaan denk ik eerder, whahaha, maar goed, ik heb geen speelkamer of zo, dus ik zit er met me neus boven op zeg maar :)
    Affijn... het gaat nu wel goed geloof ik!

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Fantastisch nieuws!!!

Ik zal waarschijnlijk ook destijds wel op je topic gereageerd hebben want ik heb zelf jaren in zo´n relatie gezeten.
    Dat ik me, net als jij nu, daar uit bevrijd heb is nog steeds de beste stap die ik gemaakt heb in mijn leven tot nu toe.
    Ik wens je een hele fijne, onbezorgde toekomst toe samen met je dochter!

3. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

Dec 27, 2012
    431
    0
    0
    Mag ik vragen hoe lang geleden? En hoe je je nu voelt dan?

4. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat fijn voor jullie! uiteindelijk dus toch de beste keus ooit geweest! kan me je topic nog wel herinneren! echt heel erg goed van je en ik wens jou en je meisje alle geluk van de wereld!

5. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    hartstikke goed van je!! Dat jij voor jou en je dochtertje hebt gekozen is zeker een pluim waard!!!

6. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

Dec 27, 2012
    431
    0
    0
    Dank jullie dames... de avonden zijn wel stillig... pfff iemand nog wat geinigs te melden, hihi?

7. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

Dec 27, 2012
    431
    0
    0
    Ben bang dat de emotionle klapper aan het binnen komen is nu... damn heb alleen maar last van behoefte tot janken...grrrrrrrr
    Ik heb zelfs de sportschool weer es goed benut, maar helpt niet echt. K met peren zeg. Maar goed, ook dit hoort er bij, en er zal nog wel meer bij komen, thats life.:(

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat knap van je en wat ontzettend fijn dat jullie gewoonweg weer leven, zin hebben in het leven! Geniet met je familie en lieve vrienden ervan!!

9. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

Dec 27, 2012
    431
    0
    0
    DAt ben ik echt aan het leren... maar tis wel es lastig, dat je niet teveel tegelijk gaat doen zeg maar...
    Oftewel je zelf voorbij lopen, das ook niet alles

Share This Page