Hmmm ik moet gewoon leren ze te laten gaan denk ik eerder, whahaha, maar goed, ik heb geen speelkamer of zo, dus ik zit er met me neus boven op zeg maar Affijn... het gaat nu wel goed geloof ik!
Fantastisch nieuws!!! Ik zal waarschijnlijk ook destijds wel op je topic gereageerd hebben want ik heb zelf jaren in zo´n relatie gezeten. Dat ik me, net als jij nu, daar uit bevrijd heb is nog steeds de beste stap die ik gemaakt heb in mijn leven tot nu toe. Ik wens je een hele fijne, onbezorgde toekomst toe samen met je dochter!
wat fijn voor jullie! uiteindelijk dus toch de beste keus ooit geweest! kan me je topic nog wel herinneren! echt heel erg goed van je en ik wens jou en je meisje alle geluk van de wereld!
Ben bang dat de emotionle klapper aan het binnen komen is nu... damn heb alleen maar last van behoefte tot janken...grrrrrrrr Ik heb zelfs de sportschool weer es goed benut, maar helpt niet echt. K met peren zeg. Maar goed, ook dit hoort er bij, en er zal nog wel meer bij komen, thats life.
Wat knap van je en wat ontzettend fijn dat jullie gewoonweg weer leven, zin hebben in het leven! Geniet met je familie en lieve vrienden ervan!!
DAt ben ik echt aan het leren... maar tis wel es lastig, dat je niet teveel tegelijk gaat doen zeg maar... Oftewel je zelf voorbij lopen, das ook niet alles