Hebben jullie tijdens het zwanger worden voor jullie laten pendelen wanner het zover zou zijn? En zo ja, is dat ook uitgekomen? Daar ben ik best heel nieuwsgierig naar....niet in de laatste plaats omdat voor mij gependeld is dat het deze maand raak zou zijn... Ik heb deze vraag ook gesteld aan de prille zwangeren die nog in de rubriek 'zwanger worden' komen met als resultaat dat degene die pendelen werden overspoeld door verzoekjes... Daarom dacht ik...ik vraag het hier maar even.... Alvast bedankt, enne....ik wens jullie een fijne zwangerschap!
Bij mij is er gependeld. Ik zou zwanger worden in april van een jongen. Of het een jongen is weet ik niet. Wel ben ik in maart zwanger geworden maar de dag waarop ik er achter kwam dat ik zwanger was, was 6 april. Toch wel grappig.
Bij mij klopte er niets van! Was gependeld voor april, mei en oktober, heb in juli positief getest..... Maar goed, maakt allemaal ook niets uit, ben nu in iedergeval wel zwanger! En die pendels, daar geloofde ik toch eigenlijk al niet in Marian
Nou voor mij is er 4 x gependeld. 2x juni een meisje (niet iemand van het forum). 1x juni een jongen 1x juli een meisje Nou juni klopte dus maar wat het wordt : : : Zodra ik het weet hoor je het!!! Hoop voor jou dat de pendel gelijk heeft!!!
Ik heb laten pendelen wanneer me kleine komt... Sonja heeft voor mij gependeld dat het op 3 augustus komt... Ik ben benieuwd!!
Meiden het is niet de bedoeling weeeeer een topic over pendelen te starten. Dus gelieve alleen antwoord te geven op de vraag van Sandra.(en dan zijn we al coulant )
Sorry Natas.....ik presteer het weer he....ik dacht dat het hier een veilige hoek was om het te vragen.... Bedankt dat je zo coulant geweest bent....
Dit is er gependeld: - juni - Sept., 1 meisje - Sept., 2 meisjes - Aug., 2 jongens - Okt., 2 meisjes Maar ik was in mei al zwanger
voor mij is 1 keer gependel door sonja en dat zou augustes zijn geweest.. maja dat was mis want ik ben nu al zwanger..... verder had ik zelf de dag voordat ik teste voormezelf gependel... en die pendel klopte.
Bij mij is er totaal 5 keer gependeld.... En kloppen voor n deel allemaal: juni 4x jongen 1 x meisje Dus maar afwachten
Ik pendelde ook voor mezelf afgelopen maand, die zei zwanger...maar was het niet helaas..... Maar ja, ben niet echt een kei erin hoor...meer een beetje huis-tuin-en-keuken-pendelen...
sonja heeft voor mij gependeld, 27 december een meisje. ben heel beniewd, is nog een tijdje afwachten he
Ik heb wel laten pendelen wat het werd en wanneer het zou komen.. Tsja voor pendelen als je wilt weten wat het word dan ken je dat zelf natuurlijk ook het 50% kans dat je het goed hebt.. Ze pendelde me bevallingsdatum op 9-06-06 en mijn uitgerekende datum was 10-06-06. Ons mannetje is echter 5 dagen later gekomen op 15-06-06. Dus in hoevere het pendelen klopt.. Ik zal er niet vanuitgaan en al helemaal niet als je zwanger probeerd te worden.. Dan ga je je toch vastleggen aan het pendelen en dan word het elke keer een grote teleurstelling als het niet juist is..
er is voor mij 4 keer gependeld er kwam vier keer uit in september zou ik zwanger raken van een jongen.... Inmiddels ben ik al een poosje zwanger....ben ik uitgerekend begin oktober van een jongen.... Misschien slaat die september er wel op wanneer ik beval.....