Hoe gaat het, Vergo : Zit je nog op een roze wolk? Kan ik me best voorstellen want het is en blijft toch maar een wonder! Geniet er maar van, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen. Groetjes Scat
We zitten zeker nog op een roze wolk, af en toe vindt ik het nog steeds onwerkelijk. Dinsdag toch nog stiekem een test gedaan en de test streep was er eerder dan de controle streep dus het zit wel goed. De misselijkheid wordt al minder gelukkig nog twee weken dan de echo vindt het erg spannend. dikke knuf
ik ben dan negen weken dus dan zal er wel een foto gemaakt worden ben benieuwd, ik probeer hem dan in mn album te zetten
Vandaag ben ik 8 weken jee het gaat toch snel, volgende week eindelijk de echo begin nu al nerveus te worden. het gaat nog steeds goed, nog steeds misselijk en af en toe buikpijn maar dat geeft niet. Mn buik is al behoorlijk opgezet.
@ Diana...WOW meid, wat gaat de tijd snel! Geniet er maar fijn van! Veel suc6 met de echo! Liefs Marjo
Het is je echt heel erg gegund, en wat ben ik ontzettend jaloers...maar ja dat herken je nog wel denk ik, jou traject was ook heftig genoeg! Lekker genieten hoor meid!
ja ik weet precies hoe je je voelt, mn traject was erg zwaar en we genieten er nu zeker van. En met jullie komt het allemaal goed als je maar blijft volhouden
Is het al weer 8 weken Ben heel benieuwd naar de echo. Zo te horen gaat het goed met je en ik zou zeggen: geniet er maar van Groetjes Scat
Hey meiden even snel tussen de bezoeken door De echo was geweldig, hartje klopt En het zijn er TWEE. We zijn helemaal in de wolken Knuf
@ Diana....WOW een 2-ling! Wat een luxe! Ben best wel een beetje jaloers! (sorry ) Geniet er maar fijn van! Het is je gegund! Liefs Marjo
Hee Diana, van harte gefeliciteerd met jullie tweeling. Wat een ontzettend goed nieuws! Zal nog wel een beetje onwerkelijk zijn. Hoe reageerden de wederzijdse ouders? Liefs, Jaycey
Ze waren eerst heel verbaasd maar vinden het allemaal super. Het is nog steeds onwerkelijk. muuske ik kan het me voorstellen hoor!
Kijk ik even niet op je topic en dan mis ik zulk fantastisch nieuws Ik ben zo blij voor je! Dubbel gefeliciteerd, zal ik maar zeggen. met de en geniet er maar van Groetjes Scat en een prettig weekend gewenst maar met zulk nieuws zit dat wel goed!