Nee ik weet nog niets over de kwaliteit dat horen we morgen pas maar we moeten daarna direct het zh bellen want ze zijn heel erg benieuwd dus ik denk dat er heel veel activiteit is ik hoop het. We hebben de vorige drie keer steeds een 6 of 7 deling gehad. En we krijgen er twee terug geplaatst, morgen laat ik het direct weten.
@ Diana....heel veel su6 morgen met je tp! Dat ze maar 8/ maanden blijven zitten! Hoeveel bevruchtingen had je? Ook nog eskomotjes? Liefs Marjo
Vergo, ik duim voor een hele mooie innesteling! Dat deze terugplaatsing maar heel bijzonder mag worden Groetjes Erna
Dank je wel meiden, Marjo ik weet niet hoeveel dr bevrucht zijn en of we eskomootjes hebben dit horen we allemaal morgenmiddag ik hoop wel dat we een keertje cryootjes hebben (hebben we nog niet gehad). Het zh was wel heel positief en we moeten morgen direct bellen als we terug zijn ze zijn erg benieuwd!
Oh het is verschrikkelijk spannend ik heb het toch al drie keer meegemaakt maar het blijft spannend. Ik ben nu al op van de zenuwen en het duurt nog wel even
Wanneer weet je of je een tp hebt? Wanneer zal die gaan plaatsvinden? Of heb je hem misschien al gehad? (heb ik wat gemist?) Kan goed begrijpen dat het ondanks dat je weet wat het is enorm nerveus bent meid! Suc6 en blijf voor je duimen! Liefs marjo
we zijn net terug we hebben een 2 keer achtcellig teruggeplaatst gekregen. eentje kreeg een klasse 1 dat is de beste de andere klasse 1/2 ook heel goed. We hebben nog nooit zo goed gehad vorige keren hadden we steeds een 6 cellig. Dit is echt topklasse en de gyn was zelfs erg blij erom. Nu twee weekjes wachten ik hoop echt dat ze zullen innestelen. ik ben reuze blij
fantastisch vergo! Jij moet ons volgende succesverhaal worden! Ik ga voor je duimen~! Hoe lang/vaak ben je nu naar de accupunctuur geweest voor deze poging? Liefs nina
Ik hoop het echt dat ik het volgende succesverhaal wordt We zijn nu 6 keer bij acapunctuur geweest en ik moet zaterdag voor de laatste keer vanwege de innesteling gaat ie nog bij helpen. Dan moet ik het zelf gaan doen. Mn kruides moet ik blijven gebruiken. Maar als ik nu al mn resultaat zie ben ik echt al blij dat ik dr aan begonnen ben
@ Diana....kan goed begrijpen dat je daar blij om bent meid! Hoelang vantevoren ben je ermee begonnen? Hoevaak per week? Welke kruiden moet je genruiken? Wens je heel veel suc6! Ga megahard voor je duimen! Liefs Marjo
Marjo ik ben ruim een maand van tevoren naar acapuntuur gegaan het liefste willen ze je drie maanden van tevoren zien want dan kunnen ze je cyclus bekijken maar het was geen ramp. 1 keer per week ga ik er heen en met de tp twee keer per week een dag ervoor en twee dagen erna. De kruides besteld de acapuncurist het zijn chinese kruiden met hele moeilijke namen. Bedankt voor het duimen
he vergo, Ik was ook nog geen drie maanden vantevoren begonnen maar na drie keer had hij mijn cyclus van de 36 dagen naar de 28 dagen! Dat was zijn eerste doelstelling mijn cyclus korter maken en als we met de poging zouden starten net als bij jou de poging ondersteunen! Nu weet ik dat kritische mensen kunnen zeggen hoe weet je nou of het door hem komt dat je cyclus korter is! Nou ik ben nu bijna 24 maanden bezig en mijn cyclus is dus nooit onder de 34 dagen geweets en dit is het enige wat verandert is dus ik geloof er in! Meid mijn duimen draaien en kaarsen branden zet hem op! Kuz nina
Hey nina, Toen ik ermee begonnen was was mijn cyclus ook in een keer helemaal op tijd terwijl het de laatste twee jaar echt rommelig was. En nu na gisteren van die mooie emmies die we nog nooit gehad hebben vertrouw ik er helemaal op, het zal er toch wat mee te maken hebben. Jij ook heel veel succes eind okt punctie voor je? succes knuf Diana
Vergo, sorry , ik heb even niet op jouw topic gelet en nou zit ik te lezen en zie ik dat jij gister een terugplaatsing hebt gehad. en nog wel klasse 1. Top Vergo! Gefeliciteerd Ik hoop dat er een goede innesteling is en sterkte met de wachtperiode Groetjes Scat