Ooooh Vergo, spannend zeg! Ik hoop zo dat je me het goede voorbeeld laat zien! Ik duim heel hard voor je!
Hoi Diana, misschien stomme vraag, maar als je vandaag eigenlijk ongi had moeten worden, waarom mag je dan pas de 1e november testen? Ik zou vandaag al testen. Het klinkt goed, maar ja, je weet nooit zeker of het nou nog van de medicijnen komt of van een echte zwangerschap. Ik weet wel dat ik al een week voordat ik ongi moest worden had getest. En die was al positief. Wat dat betreft heb ik helemaal geen geduld. Maar ik had er ook een heel goed gevoel over. Van het begin af aan al. Ik hoop zo voor je dat het raak is! Veel liefs van Jaycey
whaaaa vergo, ik was ook benieuwd waarom je dan pas 1-11 kan testen? oh meid ik duim met je mee zo spanennd! xx nina
He Vergo, Als ik je verhaal goed begrijp moet je toch gewoon tot de 1ste progestan blijven gebruiken? En is het vandaag dag 8 en ben je bang om ongi te worden? Je tekens klinken erggggg goed, maar waarschijnlijk speelt er vanalles door je hoofd! Dit is de meest rottige tijd, doe je rustig aan? Dikke knuffel voor jou!
hey meiden bedankt voor jullie lieve reacties, Wat betreft het testen op 1 nov, ze hebben mn follikels niet zo snel laten groeien normaal worden ze er na twee weken uitgehaald en bij mij was het na bijna drie weken dus alles is een beetje verschoven. Ik moet echt twee weken na de terug plaatsing testen en ik durf eigenlijk ook niet eerder ben zo bang voor een teleurstelling. Schaapje progestan moet ik inderdaad tot de 1ste nemen en als het positief is volgens mij tot de 12e week maar dat weet ik niet zeker ik moet in ieder geval ermee door. Dikke knuf terug voor iedereen Kus Diana
Ik ga nog even voor je doorduimen Vergo Klinkt allemaal wel goed! Ik hoop het zo voor je nu..wachten maar weer he en laat die zwangerschapsverschijnselen maar komen Groetjes Scat
Het gaat goed buikpijn is bijna weg, alleen erg last van mn maag lijkt wel of ik me verdraaid heb. Het schiet nu op gelukkig. Morgen weer werken na drie weken vakantie heb ik tenminste een beetje afleiding.
Nou moet je nog volhouden tot Donderdag als ik het goed begrijp. Dat is de dag dat je kan testen : dus nog even volhouden Vergo ik duim door Groetjes Scat
@ Vergo....wens je heel veel suc6 en blijf voor je duimen! Waarom hebben ze je follikels langzamer laten groeien als ik vragen mag? Liefs Marjo
Hoi Diana, Ik wil je nog even een hart onder de riem steken. Nog een paar daagjes wachten en dan is het zover. Ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is. Liefs, Jaycey
hey lieve meiden bedankt voor jullie steun. Muuske ze laten het langzaam groeien omdat ze bang zijn voor overstimulatie ik zit er nl steeds tegenaan. Ik heb vandaag weer gewerkt na drie weken echt rust te houden, nou het viel me mee. Ik voel me nog goed beetje last van mn buik ik krijg mn broeken bijna niet meer dicht heel apart! Het aftellen is nu echt begonnen zolang er geen bloed komt hebben we hele goeie hoop.
jeetje vergo, ik zag je staan dat je er was en werd gelijk een beetje nerveus! Ik dacht oh nee we willen geen bloed maar gelukkig je komt melden dat je broeken alleen maar erg strak zitten! hihihihi Ik ben vandaag bij de accupunctuur geweest en hij was ook enorm blij! Was echt heel leuk zijn reactie! Meid nog heel even en dan m,oet je komen overzwemmen deal!? xx nina
Super deal haha, ik had het nog met de acapunctuur erover ze zijn weddenschappen aan het maken wie de meeste zwangerschappen hebben haha. Ik hoop dat ik er snel bij mag! En dan weet ik zeker dat het geholpen hebt.
Het trio: Vergo, Ester en Scat Met z'n 3-en gelijk op 3 dikke buiken 3 keer is scheepsrecht Klinkt goed Vergo We gaan ervoor met z'n Groetjes Scat
He Vergo, Gelukkig dat het werken vandaag is meegevallen, en indrdaad wel even lekker afleiding! Ik hoop zo zo verschrikkelijk dat het lukt! Heel veel succes en sterkte deze dagen, kom wel elke dag even kijken hoor! Dikke knuffel, Schaapje
Hey Diana, nog een paar dagen...hier word aan je gedacht én op je gewacht bij het 'Walvissen topic'...! Liefs Nollie