hallo allemaal hier even de laatste ontwikkelingen. gisteren had ik wat roze afscheiding. maar maakte me daar niet zo veel zorgen over. maar vanacht is het doorgezet en ik werd rond 4 uur wakker met behoorlijke krampen dat ik er niet van kon slapen. toen maar even een ritje wc.. en ja hoor helderrood. zucht wat was dit? nou goed ik heb vanochtend de huisarts gebeld en mijn verhaal uit gelegd... kon langskomen... maar het zette toch best wel door en begon op een gewone ongi te lijken. assistent rade mij aan even een test te halen.. gedaan en gaf aan niet zwanger. weer terug gebelt en arts gesproken. ze zei dat het een gewone ongi was die wat heftiger kon zijn omdat het uitgestelt was... dat die testen van van de week lichtjes posi aangaven... tja moeilijk te zeggen misschien vroegtijdig fout gegaan?? nou ik moet het even in de gaten houden en anders kan ik woensdag terug.... komt het bij jullie bekent voor dat de uitgestelde ongi wat heftiger is kwa krampen???? nou goed we gaan op naar de volgende ronde.. ik ben er niet heel erg kapot van omdat ik toch nog niet een vette bevestiging had... en ik ben nu ziek verkouden keelonsteking enz enz en kan nu wel met een gerust hart wat in nemen zonder al die onzekerheid.. want die onzekerheid is niet fijn...... ik moest het even van me afschrijven... en nu weer door met de dagelijkse bezigheden...
wat kl*te lieverd ...ik wens je heel veel suc6 in je volgende ronde , en kruip maar lekker onder de wol om het uit te zieken meid greetz asjuh
[HOi, Jammer voor je maar ja van de onzekerheid af zijn is toch zo prettig he. Volgens mij kan het idd heftiger zijn als je ongi uitgesteld is en daar horen automatisch miss wat meer krampen bij. Met goede moed de volgende ronde in. Succes veel liefs sancho
Balen meid Geeft je toch aardig wat hoop volgens mij zo'n licht streepje Je bent iig uit onzekerheid...Ik hoop dat het snel mag gaan lukken! Suc6
balen meis, hopelijk word je snel zwanger meid en krijg je een hele duidelijke positieve test!! succes
tja das vervelend zeg! maar als ik me ongesteldheid uitstel is het bij mij ook veel heftiger... Maar goed, veel suc6 en hou ons op de hoogte!