Oei. Zijn er ook veel bij met corona? Of heeft het te maken met psychische klachten door de heftige tijd?
Ik moet in november voor een controle afspraak naar de KNO, maar dat ga ik dus echt afbellen hé. Wetende dat ziekenhuis personeel met positieve test moet komen werken. Ik ga geen ziekenhuis lucht inademen als het niet perse hoeft.
Hier is er ook vraag geweest naar andere afdelingen om ons te versterken op de ic En anders worden mensen met te weinig gewerkte uren ingezet Maar het is veel erger dan de vorige golf qua besmetting van collega's bij ons Ik mag morgen weer
Jeetje ik schrik van de cijfers. Wordt bij jullie gezocht naar de oorzaak? Waar lopen jullie massaal het virus op? Kan meer bescherming helpen?
Ow het is dus overal zo erg! Wat ERG! Zelfs het journaal zegt het net, dat ze mensen moeten weigeren in sommige zkh.
Hier geen bescherming, maar ik zit op een poli. In de gangen zijn niet medische mondmaskers geadviseerd en op de non covid afdelingen zijn chirurgische mondmaskers nu verplicht ivm besmettingen daar, maar of dat nu het verschil gaat maken.
Ok! Goed om te weten. Maar hmm, toch relatief veel besmette ziekenhuismedewerkers (logisch helaas). Die daar ook al een deel van de tijd besmet rond zullen lopen voordat ze getest worden (bijvoorbeeld nog geen symptomen).