Hallo, Mijn oudste is verkouden, die moet dus thuis blijven volgens de beslisboom, mijn tweede en derde kind is niet verkouden, mag mijn tweede kind naar school? mijn derde kind zit op de psz die mag er wel naar toe. Ik kan nergens vinden of broertje/zusje van 5 jaar oud nu ook moeten thuis blijven of gewoon naar school mogen.
Oke super bedankt. Voor morgen is het geen probleem meer krijg net een mail dat de school dicht is vanwege code rood voor het weer.
Als je het zelf zo goed weet waarom vraag je het dan uberhaupt? Het gaat over een simpele verkoudheid of lees ik het verkeerd? Ik heb nergens iets over koorts gelezen.
Waarom reageer jij hier als je niet normaal kan antwoorden?????? Ik mag vragen wat ik wil. Dus beter reageer je niet meer
Deze staat duidelijk in de beslisboom. Kinderen van 4 jaar en ouder moeten thuisblijven indien zij zélf klachten hebben. Uitzondering is wanneer ze een huisgenoot met koorts of positieve test hebben, dan moeten ze zelf ook thuisblijven. Ik denk dat niemand meer buitenkomt als je thuis zou moeten blijven als een huisgenoot een verstopte neus of een kuchje heeft...