Had de gedachte al verbannen, maar met jouw topic te lezen denk ik er weer aan. Ik heb deze nacht gedroomd dat ik moest bevallen, veel te vroeg was er toch even niet goed van...
Ik ook Terwijl ik me zwaar a-seksueel voel nu, alles wat er mee te maken heeft wil ik niks van weten.
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap gedroomd dat ik met de angelsound naar t hartje luisterde en de hartslag steeds langzame ging en stopte. Gelukkig was er niets mis met onze dame en is ze een gezonde peuter inmiddels Het heeft dus niet altijd een betekenis direct met je kleintje. Misschien ben je bewust of onbewust heel bang voor n MK of sowieso dat er iets misgaat....
Ik ook hoor! De eerste 14 weken droomde ik vaak dat ik een miskraam kreeg/ongesteld werd. Daarna dat het véél te vroeg geboren werd. Vannacht dat ze niet meer leefde in mijn buik. Word iedere keer helemaal overstuur wakker. Pas als ik haar dan weer voel bewegen kom ik weer wat tot rust. Het zijn gewoon (on)bewuste angsten die er op die manier uitkomen. Gisternacht droomde ik dat ze geboren werd, en ipv een baby meisje was het 1 van onze katten die eruit kwam...
Haha jeetje Marlies wat jij allemaal droomt! Ja, dromen zijn meestal onbewuste angst of verlangen. Verlangen indien je graag iets wilt. Ik droomde vroeger zovaak dat ik zwanger was!
Hier ook de raarste dromen gehad tijdens mn zwangerschap. Ook dat mijn man ging zwemmen met de kinderen (incl newborn van 2 weken oud!?) en dat hij de baby was kwijtgeraakt in het zwembad. Of bij mn oudste zoontje dat ik hem even op de wasmachine had gelegd (ook zoiets raars) en dat hij eraf gerold was op de tegelvloer etc etc.
Ik heb een keer gedroomd dat ik bevallen was van de drieling, maar ik was zelf niet bij de bevalling en m'n ouders gingen ze ophalen in het zh, omdat ik ergens op visite was en ze niet op kon halen en toen was de drieling gewoon helemaal foetsie. Vond ik ook zo eem vage droom, weet hem ook niet precies meer! Denk niet dat die dromen iets zeggen, je bent gewoon met je zwangerschap bezig en dus droom je erover. Ik droom nu ook vaak over seks.
hier ook hoor gaat af en aan ,rare enge en horror dromen gewoon ,, komt door je hormonen die heen en weer schommelen ,je zal tijden mee maken dat je echt blijft dromen en dan plots over zijn en weer terug komen