Wat vreselijk van de andere arts dat hij jullie gelijk zo'n keuze liet maken. Ben blij dat jullie nu een goede arts hebben! Gefeliciteerd, ik hoop dst je volgend jaar 3 mooie kindjes op de wereld mag zetten.
Jeetje.. Wat erg van arts 1 om dit niet op dezelfde manier uit te leggen als arts 2. Super fijn dat je nu wel de juiste info hebt gekregen. En knap dat je hier nogmaals post nadat je voor enorme vreselijke dingen bent uitgemaakt. Heel erg veel succes met je zwangerschap en ik zou t leuk vinden als je ons op de hoogte houdt
Wat fijn dat jullie deze onmogelijke keuze niet meer hoeven te maken! Nu alleen nog veel duimen en bidden en natuurlijk genieten van de zwangerschap! Klasse trouwens dat je nog even een update komt geven. Ik geloof niet dat ik dat nog gedaan had na alle reacties op je vorige topic.
Fijn maar ook spannend meid! Ik weet niet of je mijn reactie had gelezen in je andere topic over de ervaring van mijn vriendin, maar ook daar dus een arts die een voorstel deed wat niet hoefde. Zou nog best eens dezelfde arts kunnen zijn. Gelukkig sta je goed onder controle. Ik ga heel hard voor je duimen dat je straks 3 mooie gezonde kindjes hebt!! Ik vind /denk dat je de goeie keuze hebt gemaakt!
Een hele fijne zwangerschap toegewenst. Echt bijzonder dat 2 artsen zo verschillend zijn qua mening. Maar ik hoop dat je over 7 maanden 3 gezonde kindjes in jullie armen mogen hebben
Wauw Heel goed nieuws, gefeliciteerd! Maar...is er wel iets besproken dat de artsen maar eens gaan overleggen voordat ze een patient zo'n hel laten doormaken? Ik zou toch graag dat verschil in mening uitgelegd hebben...al kan ik me ook wel voorstellen dat je daar nu geen behoefte aan hebt hoor... Heel veel succes!
Gefeliciteerd TS, dát is pas mooi nieuws! Voor iedereen die zich afvroeg waarom er zoveel mensen twijfelden aan een arts die 'al jaren ervaring heeft' en het 'dus echt wel beter weet dan de leken hier'; hierom dus
Oh, spannend zeg. En fijn dat je die keuze nu dus niet meer hoeft te maken. Ik wens je een goede zwangerschap en 3 wolkjes van kinderen toe!
Bedankt voor je update! Hartstikke goed nieuws dus. Gefeliciteerd met de zwangerschap en heel veel sterkte!