Met het tweede deel ben ik het eens, maar hoezo 'Durf erop te vertrouwen dat ze er gewoon gezond gaan komen'? Dat weet je toch helemaal niet?
Serieus..? Vond je het nou echt heel nodig om jouw mening hierover te melden Linnepinpin; heel veel gezondheid en kracht toegewenst voor de komende tijd!
Dat lijkt me nogal logisch. Het heeft namelijk weinig zin om elke dag te doemdenken. Dat er risico's zijn beseft zij zich echt wel. Lijkt me niet nodig dit op zo'n manier nog eens te benadrukken.
Ja, want straks krijgt TS weer een schuldgevoel dat ze zich morgen maakt, wat heel normaal zou zijn. Het is een zwangerschap met een hoger risico, dus dan heeft TS veel meer aan sterkte en hoop,
Wat enorm spannend, maar ook: wat een mooie update om te lezen! Heel veel sterkte en geluk in deze zwangerschap en hopelijk straks met jullie kindjes!
Wow wat fijn! Gefeliciteerd met dit driedubbele wonder. Zorg goed voor jezelf en hopelijk heb je een rustige zwangerschap en idd drie pikkeltjes volgend jaar
Want dat weet je als je zwanger bent van 1 baby wel zeker? Maak jij de TS even lekker onzeker! Natuurlijk vertrouw je erop dat ze gezond ter wereld komen!
Oh, wat fijn. En spannend! Ik hoop dat ze alledrie lekker blijven groeien en ze lekker lang bij mams blijven zitten
driedubbel Gefeliciteerd met die 3 wondertjes in je buik!! probeer ervan te genieten zoveel je kan xxx
ooh 3 mooie wondertjes wat een zegen zeg! Van harte gefeliciteerd! Heel veel sterkte, geluk, (echo) plezier en geniet momenten toegewenst! Dit is toch wel heeeeeeeeeeeel erg speciaal!
juist! vertrouwen hebben in je zwangerschap! je lichaam kan dit, zo nodig met hulp, bedrust en 'bloed, zweet&tranen' maar jullie gaan 3 prachtige kindjes krijgen!