Update zwanger!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Vlammetjuh, Mar 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlammetjuh

Oct 3, 2011
    60
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi hoi,

zoals ik beloofd heb zou ik jullie/jou op de hoogte houden van mijn zwangerschap.. Een echt wonder!
    Ik weet alleen niet of ik het hier goed op de plek heb gezet, zo niet dan sorry...

Aller eerst voor de genen die zwanger zijn GEFELICITEERDEn die aan het wachten zijn en hopen.. Heel veel sterkte en suc6 gewenst.. Ik leef met jullie mee.. Lees altijd wel jullie verhalen maar weet nooit zo goed wat ik moet zeggen.. Misschien stom maar denk dan misschien zeg ik weer wat stoms.. En dat wil ik niet:(

Maar goed.. Eindelijk kreeg ik een positieve test in de handen, na 3 keer iui gehad te hebben.. Een paar keer met pryg. en 1 keer zonder die ene keer was het raak.. Ik voelde me zo onzeker.. Gewoon omdat ik van alles voelde maar niet wou hopen.. 4 maart mocht ik testen en heb geloof ik wel 3 testen gehaald omdat ik gewoon het even niet meer wist..

Deze zwangerschap is nog specialer omdat ik een zoontje van bijna heb rond lopen en ik gunde hem zo graag een zusje of broertje.. Ik wordt niet oud.. Dat weet ik.. Maar wilde mijn zoontje niet alleen met me man achterhouden.. Broertjes zusjes die weten wat ze voelen het is anders dan vader en zoon.. De dokters gaven eindelijk groen licht na lange onderzoeken en 3 maanden stabiel zijn met me suikers.. (ze schommelen nu wel erg al) maar ik kan vol trots vertellen dat ik zwanger ben....

Voel me misselijk en heb aan me linker kant van me boven been pijn pff maar ach dat neem ik er met liefde bij.. Helaas reageert mijn omgeving niet zo best.. De ene die verklaart me voor gek.. De ander zegt niet doen een kindje kost geld (oke we hebben schulden maar iemand vertelde me dat schulden niet de rest van ons leven zijn en een kindje wel dat neem je niet zomaar.. Een ding.. )

ik wordt op 36 weken ingeleid.. en hoop dat alles goed blijft gaan 26 maart heb ik de eerste echo en wordt gek dat ik nu niet mag komen.. Zo bang dat het niet goed zit..Lees.hoor van alles en weet even niet hoe ik het uit moet schakelen..

Nou dit was mijn update:)

2. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

Oct 10, 2011
    865
    4
    18
    Gefeliciteerd!!! geniet ervan!!

3. sampie1986

sampie1986 Actief lid

Oct 13, 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    gefeliciteerd meid! genier ervan:D

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Gefeliciteerd,
    Maar mag ik vragen waarom je weet dat je niet oud wordt?

5. Meara

Meara Niet meer actief

Vlammetjuh van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie tijd van

Ze heeft taaislijmziekte en diabetes.

6. Vlammetjuh

Oct 3, 2011
    60
    0
    0
    Nijmegen
    @lara1 Ik heb Taaislijmziekte en Diabetes.. Slechte combi.. Dat wil zeggen hoe ouder ik wordt hoe slechter mijn longen worden.. Helaas is heel mijn lichaam stuk om het zo maar te genen.. Je komt pas op de lijst voor nieuwe longen als je 24 uur per dag aan het zuurstof zit.. En dan komen de longen meestal te laat:(

7. z0nne

z0nne Niet meer actief

Gefeliciteerd meid, geniet er van :)
    Wat goed dat jullie toch voor een brusje zijn gegaan.. Hoe oud is je zoontje?

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Jeetje, Vlammetjuh, wat heftig zeg.
    Ik vind het heel dapper dat jullie er toch voor gegaan zijn dan, Ik wens je al het beste toe .!!!

9. Vlammetjuh

Oct 3, 2011
    60
    0
    0
    Nijmegen
    @Mae Lin Mijn zoontje wordt in april 2 (7 april)

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd meid en geniet ervan
    het word jullie van harte gegunt en wat een ander er ook van denkt jij en je man weten waarom jullie het doen en dat is meer dan goed

11. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    jeetje wat heftig zeg!!
    gefeliciteerd met je zwangerschap hoop zo dat alles goed gaat

12. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Ik hoop dat jullie als gezinnetje lang kunnen genieten samen.

13. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    wat heftig zeg!!
    gefeliciteerd met je zwangerschap!
    hoop dat alles goed mag blijven gaan!

14. Vlammetjuh

Oct 3, 2011
    60
    0
    0
    Nijmegen
    Update:

Maandag mocht ik komen voor de 7 weken echo :) (ik weet niet goed hoe ik hier een plaatje neer moet zetten) Maar het hartje was goed te horen en te zien.. verder zo ver ze het konden zien was alles goed.. Wat een opluchting! Ik ben zo blij dat het goed gaat nog steeds.. Elke dag weer bedenk ik wat een wondertje dat ik mag mee maken in me buik:)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Van harte gefeliciteerd!! Een wondertje onderweg... ik hoop op een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby!

Share This Page