Iui? Kie? Kid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mamaik, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaik

Mamaik Nieuw lid

17 nov 2011
    3
    0
    0
    Harderwijk
    Hallo meiden,

Zal me even snel voorstellen (heb dat ook al bij even voorstellen gedaan): mijn vriend en ik zijn bezig om zwanger te worden. Zelf heb ik al een zoontje van 7. Mijn vriend is vroeger geopereerd omdat er rond zijn 6e leeftijd gecontstateerd is dat hij maar 1 zaadbal heeft. Omdat ik deze maand 38 word en de tijd voor ons dringt, hebben we gevraagd om een spermatest. Uit de 1e test bleek dat mijn vriend minder dan 1 milj. zaadcellen had, waarvan slechts enkele levend. Nu heb je er natuurlijk maar eentje nodig maar de huisarts vertelde dat de kans nagenoeg nihil is om op natuurlijke wijze zwanger te worden met deze uitslag. As. woensdag krijgen we de uitslag van het 2e spermaonderzoek en 23 dec. hebben we een afspraak bij de gyn over evt. behandelingen en verdere onderzoeken. Mocht de 2e test net zo slecht blijken als de 1e dan willen we kijken of we in aanmerking komen voor IUI (als dat uberhaupt mogelijk is met zo weinig levende zaadcellen). Graag hoor ik jullie ervaringen hiermee!
    Ik heb al even rondgekeken in de topics maar er staat zoveel dat ik de "juiste" onderwerpen er niet 1,2,3 tussen uit haal.

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Vruchtbaarheidsproblemen bij de man

Iets verder doorbladeren naar beneden, dan zie je de aantallen die nodig zijn voor de behandelingen.
    Hoop dat je er iets aan hebt, veel succes, en ik hoop binnekort een mooie banner bij je te zien. ;)

3. Mamaik

Mamaik Nieuw lid

17 nov 2011
    3
    0
    0
    Harderwijk
    Bedankt voor de tip! Ik scroll en kijk gewoon nog even verder :)
    Jij gefeliciteert met je zwangerschap. Zie dat jij/jullie ook al de nodige wegen bewandeld hebben.

Deel Deze Pagina