Werd ik :c: 4 maart ongesteld.... 28 maart wéér ! Cyclus nu van 26 dagen. Ik heel stoer de ovu-testen gebruikt, maar ja....met zo'n cyclus moet je dus wel op tijd beginnen. En wij waren dus TE laat. Fijn, echt fijn... Weer een maandje langer wachten. Even mijn hart luchten; bedankt Chantal
ja leuk is dat he, zo'n korte cyclus, de duvels zijn nog niet weg en je moet al aan de klus! Ik krijg mn ei meestal tussen de 10e en de 12e dag.
Hai, Ik zou al ik jou was meteen als je niet meer ongi bent beginnen met ovulatietesten. Het kost je de eerste maand wel veel testen (via www.sensitest.nl kosten ze maar 1 euro per stuk) maar dan weet je zeker dat je je ei niet mist. Dat heb ik ook gedaan en toen kwam ik er achter dat ik een late eisprong, rond dag 18 t/m 21 en niet netjes op de helft van mijn cyclus rond dag 15. Ik vond het de moeite waard want nu sexen we vanaf dag 15 tot dag 23 om de dag en weet ik zeker dat ik mijn ei niet mis, gebruik nu dus ook geen ovulatietesten meer. Heb ze 5 maanden gebruikt om te zien of mijn ei elke maand ongeveer gelijk is. Succes en veel liefs Nataly